Gå til innhold

Noen som vet når vinteren kommer?

Vestlivegen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er litt mindre snø enn normalt, men det som er besynderlig er de store temperatursvingingene. For to dager siden var det nesten 20 minusgrader utenfor huset mitt, nå er det 5 plussgrader.  :ohmy:

5418206[/snapback]

Her( koppang) har den akkurat begynt å forsvinne igjen :( 4+ grader! :cry:

5419538[/snapback]

Samma her, var 20 minus for non dager siden ( i helga), nå i dag har det begynt å regne og det er rundt + grader! Bor i Øyer (Hafjell :w00t: )...

Blir dårlig føre i hafjell nå.. isete og... :(

Lenke til kommentar
Her i Sauda er det heller ikke vinter enda.. ;/ Var litt snø, men nå er det regn og is! Glatt som fy, det fant jeg ut.. :blush:

Men, for å spre litt glede, så hørte jeg snakk im at vinteren sulle komme i neste uke!! :w00t: Da skal det rennes på snowboard!

5420092[/snapback]

...som av oss eksperter blir kalla selvmord på planke.

5422033[/snapback]

Nei? Fordi?

5422725[/snapback]

Snowboard er for rusete kvisetryner. Carving derimot må du ha skills for å stå på :p

5422754[/snapback]

There you got it ;)

Lenke til kommentar
Her i Sauda er det heller ikke vinter enda.. ;/ Var litt snø, men nå er det regn og is! Glatt som fy, det fant jeg ut.. :blush:

Men, for å spre litt glede, så hørte jeg snakk im at vinteren sulle komme i neste uke!! :w00t: Da skal det rennes på snowboard!

5420092[/snapback]

...som av oss eksperter blir kalla selvmord på planke.

5422033[/snapback]

Nei? Fordi?

5422725[/snapback]

Snowboard er for rusete kvisetryner. Carving derimot må du ha skills for å stå på :p

5422754[/snapback]

There you got it ;)

5422859[/snapback]

:thumbup:

Lenke til kommentar

Carving er gromlett i forhold til snowboard... Av alt "stå-utstyr" jeg har hatt, har snowboard vært det klart vanskeligste. Men om det er det kuleste, er opp til enhver å vurdere. Jeg står på det av gammel vane, fordi jeg synes det er morsomt med utfordringer og fordi jeg ikke har et par med slalåmski. Det beste hadde vært å kunne variere fra dag til dag så man fikk trent på ulike bevegelser og utfordret seg selv på forskjellige nivåer...

Lenke til kommentar

Kan stå på alt fra snowblades til snowboard til telemark. Og jeg vil si at telemark og stå sikkelig på carving er mange ganger vanskeligere enn å stå på snowboard. Sorry mac det er sånn jeg har opplevd det. BTW snowboard er ikke så forbanna kult lengre.

Gleder meg til litt pudder kommer i bakken så jeg kan prøve ut telemarkskiene mine :D

Og TLZ, smeboe og Tomat-Ulf traff jeg en nerve eller? :tease:

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar
Kan stå på alt fra snowblades til snowboard til telemark. Og jeg vil si at telemark og stå sikkelig på carving er mange ganger vanskeligere enn å stå på snowboard. Sorry mac det er sånn jeg har opplevd det. BTW snowboard er ikke så forbanna kult lengre.

Gleder meg til litt pudder kommer i bakken så jeg kan prøve ut telemarkskiene mine :D

Og TLZ, smeboe og Tomat-Ulf traff jeg en nerve eller?  :tease:

5424102[/snapback]

Trolig ikke, for min del traff du bare på mine egne erfaringer, som er veldig forskjellig fra dine...

Og jeg kjøpte snowboard når det var forbanna kult, på den tiden da jeg faktisk brød meg. Men hvorfor skal jeg slutte å kjøre snowboard når det ikke er så kult lenger, bare for å hoppe på neste mote? Nei, jeg trives med å kjøre snowboard, og siden jeg kjører bare 2-3 ganger i året, gidder jeg ikke å investere i nytt utstyr... That's a fucking fact.

Og når det gjelder Telemark, så tror jeg på det du sier, men ikke carving. Selv en newbie kan stå på carving, men en newbie kan ikke automatisk stå på snowboard, så det spørs hvilket nivå man er på...

Lenke til kommentar

Alle kan stå på carving, men det er det å stå skikkelig på carving som er vanskelig. Få farten opp i hver eneste sving du tar. En hver idiot som har litt balanse i kroppen kan komme seg opp og ned en fjellskråning med litt trening, men det er hvordan du kommer deg ned fjellskråningen som skiller folk som kan stå på carving og ikke kan stå skikkelig på carving.

Btw har du noensinne stått på carving før?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her har det kommet nesten 1. meter med snø den sisste uka...

De som vil ha, kan bare komme å ta den, jeg liker ikke mye snø. Spesielt ikke den som er på verandaen og jeg må måke bort :hrm:

Edit: Når jeg endelig har greid å måke verandaen tom for snø, så begynner det fa*n meg å snø att :mad:

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...