Gå til innhold

Noen som vet når vinteren kommer?

Vestlivegen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv tror jeg dette blir en veldig mild vinter med lite snø.

Det tror ikke jeg. For mild vinter betyr mye nedbør. Og da vil nedbøren komme som snø i fjellet, med mindre det er svært mildt. Om det blir en kald vinter, så betyr det mindre nedbør, og dermed også mindre snø.

Lenke til kommentar
Ja, det er alt for lite snø på Geilo. Og tror det er sånn over hele landet. Selv tror jeg dette blir en veldig mild vinter med lite snø. Det skjer til tider ;)

5417488[/snapback]

Nok en gang et eksempel på lite kunnskap fra Ustedalen.

5418064[/snapback]

Personangrep? Spam? *Rapportering?* :hmm:

:tease:

On-Topic: Jo, jeg tror det blir lite snø i år. Vel, godt mulig det ikke blir mildt (er mildt nå, så godt mulig derfor jeg sa det), men er ganske sikker på at det blir relativt lite snø over hele landet i forhold til andre ord.

Lenke til kommentar

Min oppfatning er at det blir mindre og mindre snø for hvert år som går, det er hvertfall en oppfatning jeg har. Når jeg var mindre syntes jeg hvertfall at det alltid var masse snø på hytta (Valdres), nå blir jeg stadig vekk skuffa.

Lenke til kommentar
Første vinterdag = 14. oktober (uansett vær). Så da kom vel vinteren kl 00:00:01 den 14 oktober ifjor.

5419685[/snapback]

Hmm, antar det gjelder kun for det stedet du bor?

Den 14 oktober lå jeg på verandaen og solte meg. Det var vel nesten 25 varmegrader.

Lenke til kommentar

Her i Sauda er det heller ikke vinter enda.. ;/ Var litt snø, men nå er det regn og is! Glatt som fy, det fant jeg ut.. :blush:

Men, for å spre litt glede, så hørte jeg snakk im at vinteren sulle komme i neste uke!! :w00t: Da skal det rennes på snowboard!

Lenke til kommentar
Her i Sauda er det heller ikke vinter enda.. ;/ Var litt snø, men nå er det regn og is! Glatt som fy, det fant jeg ut.. :blush:

Men, for å spre litt glede, så hørte jeg snakk im at vinteren sulle komme i neste uke!! :w00t: Da skal det rennes på snowboard!

5420092[/snapback]

...som av oss eksperter blir kalla selvmord på planke.

Lenke til kommentar

5420092[/snapback]

...som av oss eksperter blir kalla selvmord på planke.

5422033[/snapback]

Nei? Fordi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...