Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog 91 volvo 240TIC "Prosjekt gRåtass"


kentsor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det får da være din mening. men skal man ha en bil som skiller seg ut fra mengden så er det mangel på hvor mange bred kant felger som finns å velge imellom. og det so er tilgjengelig kryr det jo av. Mange har brukt orginale titan felger i 17. Der syns jeg det blir kjipt med den mørke fargen. og sølvpilen har alt for mye gummi på felga. men hva som gjør at du mener at den "sølvpilen" kler den bedre enn min, skulle jeg likt å visst. bortsett fra at det er en likbil med 17 istedenfor 18 liksom

5809898[/snapback]

Hehe.. Jada, er sant det..

Altfor mange Eiker-folk der ute nå, såd et er godt å se noen med andre felger..

Hvorfor jeg mener det.. Tja,ejg vet ikke.. er noe med helheten tror jeg..

Men jeg meiner ignentign slemt om din altså! Den har begynt å kicke skikkelig ass nå.. Så fortsett sånn!

 

Hadde kameraten din klart å smugle ut noen skiltplater til meg, tror du? :whistle::D

 

Har du lakka din nylig?

 

Hva slags dekk kjører du på 18"?

5810028[/snapback]

Han kjører 18" ,ja..

Lenke til kommentar
Hehe :D

 

Skjønte nå hvorfor du svarte sånn..

 

Lurte egentlig på hva slags dekker han har på 18" felgene ;)

 

 

Beklager for dårlig formulering :blush:

5810154[/snapback]

 

Har 215/35-18.

smalt men senkevennlig=)))

Nei, ikke lakka enda. var heldig med sola på bildene. ser ikke det rød bagsjelokket og den hvite vingen

Endret av kentsor
Lenke til kommentar
Det får da være din mening. men skal man ha en bil som skiller seg ut fra mengden så er det mangel på hvor mange bred kant felger som finns å velge imellom. og det so er tilgjengelig kryr det jo av. Mange har brukt orginale titan felger i 17. Der syns jeg det blir kjipt med den mørke fargen. og sølvpilen har alt for mye gummi på felga. men hva som gjør at du mener at den "sølvpilen" kler den bedre enn min, skulle jeg likt å visst. bortsett fra at det er en likbil med 17 istedenfor 18 liksom

5809898[/snapback]

Hehe.. Jada, er sant det..

Altfor mange Eiker-folk der ute nå, såd et er godt å se noen med andre felger..

Hvorfor jeg mener det.. Tja,ejg vet ikke.. er noe med helheten tror jeg..

Men jeg meiner ignentign slemt om din altså! Den har begynt å kicke skikkelig ass nå.. Så fortsett sånn!

 

Hadde kameraten din klart å smugle ut noen skiltplater til meg, tror du? :whistle::D

 

Kan høe med han.

Syns du var litt vel negativt innstillt til å begynne med der... hehe

Lenke til kommentar

Sjekk min da..

 

Jeg har ikke de listene nede på dørene.. Takk gud.. Rustsamlere uansett :p Hadde ejg vært deg, hadde jeg tatt dem av.. Men, dom er jo litt fine da..

 

Og frontspoilern syns jeg og du kan lakke. Igjen, se på min... Jeg mener ihvertfall det er penere, mer helhet som det ble sagt...

 

Speila kunne du ha lakka og?

 

Jeg skal ihvertfall ikke lakke speila, for jeg liker kontrasten på min bil, med hvit bil og svarte detaljer.. :)

 

Og, du har bare rundt 20 MB totalt du kan laste opp med bilder på hele bilforumet.. så få deg en konto på photobucket.net eller no og link til dem der..

Lenke til kommentar

selvfølgelig er det pent med svarte detaljer. det er derfor jeg lurer på om jeg ska droppe å lakkere frontspoilern. helheten på en bil med svarte kanaler og svart "hekkskjørt"må jo være svart frontspoiler også. også syns jeg at den svarte fronten representer den "nye" type 240. Rustoppsamler sier du? jaja, er igjen glad for at karossen er galva.. hehe :hmm:

Lenke til kommentar

Da skal bilen leveres til lakk imorgen. og det blir som følger.

-Lakka speil

-Lakka frontspoiler

og selvfølgelig lakke og rette bulken i hjulbuen og h.bakdør, lakke vinge og bagasjelokk.

 

Tok en skikkelig vask idag. ska jo se sånn haveis greit ut når man leverer den til lakk. skrudd av skilta for å hente dem nye.

 

brukt helgen på å montere ny front på harleyen. så slenger inn ett bilde av den også.

post-91628-1143998658_thumb.jpg

post-91628-1143998694_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Da skal bilen leveres til lakk imorgen. og det blir som følger.

-Lakka speil

-Lakka frontspoiler

og selvfølgelig lakke og rette bulken i hjulbuen og h.bakdør, lakke vinge og bagasjelokk.

 

Tok en skikkelig vask idag. ska jo se sånn haveis greit ut når man leverer den til lakk. skrudd av skilta for å hente dem nye.

 

brukt helgen på å montere ny front på harleyen. så slenger inn ett bilde av den også.

5856020[/snapback]

 

Fett! Gleder meg til å se resultatet! :yes:

Hvor mye blir prisen på da?

Lenke til kommentar
Da skal bilen leveres til lakk imorgen. og det blir som følger.

-Lakka speil

-Lakka frontspoiler

og selvfølgelig lakke og rette bulken i hjulbuen og h.bakdør, lakke vinge og bagasjelokk.

 

Tok en skikkelig vask idag. ska jo se sånn haveis greit ut når man leverer den til lakk. skrudd av skilta for å hente dem nye.

 

brukt helgen på å montere ny front på harleyen. så slenger inn ett bilde av den også.

5856020[/snapback]

 

Fett! Gleder meg til å se resultatet! :yes:

Hvor mye blir prisen på da?

5856162[/snapback]

 

kommer på 6000kr. mye på grunn av bulken i døra/hjubuen. så synns ikke prisen er ille. kan heldigvis trylle bort momsen... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...