Pluggen Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Har du lakka din nylig? Hva slags dekk kjører du på 18"? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Det får da være din mening. men skal man ha en bil som skiller seg ut fra mengden så er det mangel på hvor mange bred kant felger som finns å velge imellom. og det so er tilgjengelig kryr det jo av. Mange har brukt orginale titan felger i 17. Der syns jeg det blir kjipt med den mørke fargen. og sølvpilen har alt for mye gummi på felga. men hva som gjør at du mener at den "sølvpilen" kler den bedre enn min, skulle jeg likt å visst. bortsett fra at det er en likbil med 17 istedenfor 18 liksom 5809898[/snapback] Hehe.. Jada, er sant det.. Altfor mange Eiker-folk der ute nå, såd et er godt å se noen med andre felger.. Hvorfor jeg mener det.. Tja,ejg vet ikke.. er noe med helheten tror jeg.. Men jeg meiner ignentign slemt om din altså! Den har begynt å kicke skikkelig ass nå.. Så fortsett sånn! Hadde kameraten din klart å smugle ut noen skiltplater til meg, tror du? Har du lakka din nylig? Hva slags dekk kjører du på 18"? 5810028[/snapback] Han kjører 18" ,ja.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hehe Skjønte nå hvorfor du svarte sånn.. Lurte egentlig på hva slags dekker han har på 18" felgene Beklager for dårlig formulering Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Hehe Skjønte nå hvorfor du svarte sånn.. Lurte egentlig på hva slags dekker han har på 18" felgene Beklager for dårlig formulering 5810154[/snapback] Har 215/35-18. smalt men senkevennlig=))) Nei, ikke lakka enda. var heldig med sola på bildene. ser ikke det rød bagsjelokket og den hvite vingen Endret 25. mars 2006 av kentsor Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Det får da være din mening. men skal man ha en bil som skiller seg ut fra mengden så er det mangel på hvor mange bred kant felger som finns å velge imellom. og det so er tilgjengelig kryr det jo av. Mange har brukt orginale titan felger i 17. Der syns jeg det blir kjipt med den mørke fargen. og sølvpilen har alt for mye gummi på felga. men hva som gjør at du mener at den "sølvpilen" kler den bedre enn min, skulle jeg likt å visst. bortsett fra at det er en likbil med 17 istedenfor 18 liksom 5809898[/snapback] Hehe.. Jada, er sant det.. Altfor mange Eiker-folk der ute nå, såd et er godt å se noen med andre felger.. Hvorfor jeg mener det.. Tja,ejg vet ikke.. er noe med helheten tror jeg.. Men jeg meiner ignentign slemt om din altså! Den har begynt å kicke skikkelig ass nå.. Så fortsett sånn! Hadde kameraten din klart å smugle ut noen skiltplater til meg, tror du? Kan høe med han. Syns du var litt vel negativt innstillt til å begynne med der... hehe Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 hehe.. Ikke ta det ille opp, kentsor.. Bilen din begynner å bli helrå, virkelig.. Fortsett sånn.. Hadde vært fett om du kunne høre med han ja Jeg likte de platene. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 hehe.. Ikke ta det ille opp, kentsor.. Bilen din begynner å bli helrå, virkelig.. Fortsett sånn.. Hadde vært fett om du kunne høre med han ja Jeg likte de platene. 5815480[/snapback] jo takk, hehe. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) begynner å tvile litt på om jeg skal lakkere speil og frontspoiler. Noen meninger? er det forresten en en hvis mengde byte man kan legge i hver tråd? Får ikke lagt ut flere bilder.. Endret 26. mars 2006 av kentsor Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Bare å få lakka det Mer helhet over bilen da.. Bilder vet jeg lite om, så der velger jeg å pushe spørsmålet over på noen som har peil Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Bare å få lakka det Mer helhet over bilen da.. Bilder vet jeg lite om, så der velger jeg å pushe spørsmålet over på noen som har peil 5817225[/snapback] helheten blir jo litt rar når det er svarte kanaler og dem gummilistene. tenketenke Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Lakke alt 5817380[/snapback] nei, det trur jeg blir for mye.. kan fort bli pirattaxi-stuk Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Sjekk min da.. Jeg har ikke de listene nede på dørene.. Takk gud.. Rustsamlere uansett Hadde ejg vært deg, hadde jeg tatt dem av.. Men, dom er jo litt fine da.. Og frontspoilern syns jeg og du kan lakke. Igjen, se på min... Jeg mener ihvertfall det er penere, mer helhet som det ble sagt... Speila kunne du ha lakka og? Jeg skal ihvertfall ikke lakke speila, for jeg liker kontrasten på min bil, med hvit bil og svarte detaljer.. Og, du har bare rundt 20 MB totalt du kan laste opp med bilder på hele bilforumet.. så få deg en konto på photobucket.net eller no og link til dem der.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 selvfølgelig er det pent med svarte detaljer. det er derfor jeg lurer på om jeg ska droppe å lakkere frontspoilern. helheten på en bil med svarte kanaler og svart "hekkskjørt"må jo være svart frontspoiler også. også syns jeg at den svarte fronten representer den "nye" type 240. Rustoppsamler sier du? jaja, er igjen glad for at karossen er galva.. hehe Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Da skal bilen leveres til lakk imorgen. og det blir som følger. -Lakka speil -Lakka frontspoiler og selvfølgelig lakke og rette bulken i hjulbuen og h.bakdør, lakke vinge og bagasjelokk. Tok en skikkelig vask idag. ska jo se sånn haveis greit ut når man leverer den til lakk. skrudd av skilta for å hente dem nye. brukt helgen på å montere ny front på harleyen. så slenger inn ett bilde av den også. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Da skal bilen leveres til lakk imorgen. og det blir som følger.-Lakka speil -Lakka frontspoiler og selvfølgelig lakke og rette bulken i hjulbuen og h.bakdør, lakke vinge og bagasjelokk. Tok en skikkelig vask idag. ska jo se sånn haveis greit ut når man leverer den til lakk. skrudd av skilta for å hente dem nye. brukt helgen på å montere ny front på harleyen. så slenger inn ett bilde av den også. 5856020[/snapback] Fett! Gleder meg til å se resultatet! Hvor mye blir prisen på da? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Da skal bilen leveres til lakk imorgen. og det blir som følger.-Lakka speil -Lakka frontspoiler og selvfølgelig lakke og rette bulken i hjulbuen og h.bakdør, lakke vinge og bagasjelokk. Tok en skikkelig vask idag. ska jo se sånn haveis greit ut når man leverer den til lakk. skrudd av skilta for å hente dem nye. brukt helgen på å montere ny front på harleyen. så slenger inn ett bilde av den også. 5856020[/snapback] Fett! Gleder meg til å se resultatet! Hvor mye blir prisen på da? 5856162[/snapback] kommer på 6000kr. mye på grunn av bulken i døra/hjubuen. så synns ikke prisen er ille. kan heldigvis trylle bort momsen... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Høres bra ut dette, kentsor! Når får du den igjen? fint du skal lakke spoileren og Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Veldig pen 240, kentsor. De tåkelysa du har der, har du ordnet hull på de selv eller fikk du taki en fanger for tåkelys? HAr lyst til å få taki meg fanger med plass for tåkelys. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 meiner han har skrevet at han har lagd hull selv og putta inn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå