Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog 91 volvo 240TIC "Prosjekt gRåtass"

kentsor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fungere jo teasern da, hehe. skal love deg at de er feite.. hehe.

Samme toppdeksel ja, kjøpt motor fra gammal bil vøtt. sku egentlig flytte over topplokket fra 230f motoren, men det passa ikke. så får nøye meg med å lakkere det.

Har forresten bestemt meg for å ikke bytte bagasjelokk og panser....

Blir for galt å bytte til eldre deler. ser bra ut som den er...

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

Også har jeg forresten fått tak i noen meget spesielle skiltrammer fra volvo, så må få rota meg til å få bestillt meg nye skilter. Skiltrammene jeg har fått tak i plassseres kun på uttrykningskjøretøyer av volvo, hehe, så det kan bli litt morsomt hvis jeg blir stoppa av purken.. :thumbup:

Lenke til kommentar
De skiltrammene virka fete.. bilde?

5796344[/snapback]

nei, har ikke tatt bilde av dem. får bli en overaskelse til jeg får dem nye skilta.

5796426[/snapback]

Bah, du er jo så hemmelighetsfull :p

*sjekke bildene jeg har av uttrykningskjøretøy*

Lenke til kommentar
De skiltrammene virka fete.. bilde?

5796344[/snapback]

nei, har ikke tatt bilde av dem. får bli en overaskelse til jeg får dem nye skilta.

5796426[/snapback]

Bah, du er jo så hemmelighetsfull :p

*sjekke bildene jeg har av uttrykningskjøretøy*

5796576[/snapback]

skiltholdern er en helt vanlig en som den de setter på vanlige nye biler. det er skrifta som er spesiell. alle utrykningskjøretøy blir nemelig lagd av en egen avdeling i volvo.

Lenke til kommentar
Ser ingenting spesielt her jeg   :dontgetit:

5796607[/snapback]

blir levert idag, ikke tilbake i gamle gamle dager

5796623[/snapback]

Aha...

skjønner

Nye som i denne? Som jeg ikke hadde front-bilde av? :p

edit etter din post: Aha, da er jeg med.. Skjønner.. Skal knabbe et bilde av en i morra :p Står alltid noen v70 politibiler omkring her..

post-24947-1143064811_thumb.jpg

Endret av ZyreX
Lenke til kommentar
Ser ingenting spesielt her jeg   :dontgetit:

5796607[/snapback]

blir levert idag, ikke tilbake i gamle gamle dager

5796623[/snapback]

Aha...

skjønner

Nye som i denne? Som jeg ikke hadde front-bilde av? :p

5796637[/snapback]

hehe, ja. har en kompis som jobber på volvo, han skulle snike ut disse til meg.

vet ikke hvor lenge de er blitt montert, og har ikke akkurat sett dem på en politibil selv. ser som regel ikke etter politibiler for å si det sånn, hehe

Lenke til kommentar

prøde å bestille nye skilter idag. ikke bare bare når du ikke får stikki fra jobben. må møte opp, og betale skilta ved bestilling. tenkte kanskje det holdt å ringe, og bare bytte skilter når de nye var på plass, men neida, den ene kjerring mente til og med at jeg måtte levere de gamle skiltene før jeg fikk bestillt nye...

BYRÅKRATIVRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!!!!!! :mad:

Lenke til kommentar
haha, surt ass.. skikkelig irriterende.

husk listene da! XD jeg skal prøve felger idag

5804300[/snapback]

Den enkle sum av 1362kr +mva for de fire delene over lampene. FY FA... noen ganger kliner de til med skikkelig råe priser.... blir nok fram med sprayboksen for mitt vedkommende..

Fått bestillt skilter idag da. og skiltrammene er kommet ut av dørene på volvo, lol..

Lenke til kommentar

post-91628-1143234867_thumb.jpg

Var en tur på verkstedet idag. Når felga sto der og bilen sto der, og hadde tid til å drømme litt, så måtte jo felga på bilen. Bare for prøvemontering riktignok. Så her er en snikpremiere på 18x8tom R-replica felger til v70, montert på 240 med 215/35-18

Vad tycker ni?

Ble litt skuffa jeg. trudde det skulle se større ut.. :(

Forresten røska ut nakkestøttene baki. ser jo for jævlige ut. ble litt "140" uten, men men, who cares...

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

Skiltplata likte jeg, felgene klarer jeg meg uten ;)

240 må ha kant-felger..!! Men det er bare min og veeeldig mange andres mening da... Men det er jo noen kosete felger, helt klart.

Men, Sølvpilen passer veldig godt med dem, synes jeg.. nesten eneste jeg syns det om :whistle:

P1000606.JPG

Lenke til kommentar

Det får da være din mening. men skal man ha en bil som skiller seg ut fra mengden så er det mangel på hvor mange bred kant felger som finns å velge imellom. og det so er tilgjengelig kryr det jo av. Mange har brukt orginale titan felger i 17. Der syns jeg det blir kjipt med den mørke fargen. og sølvpilen har alt for mye gummi på felga. men hva som gjør at du mener at den "sølvpilen" kler den bedre enn min, skulle jeg likt å visst. bortsett fra at det er en likbil med 17 istedenfor 18 liksom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...