El Netzor Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det er gøy og se på. Jeg er 13 år og elsker og skru på motorer..! Fek.s så er jeg altid på plass når vi skal i båten til far og skru på motoren. Men ettersom jeg er 13år så driver jeg ikke med bil! Mer med ei motorsag på en ramme så det blir noe goped lignende Må få meg sveiseapparat! Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Det er gøy og se på. Jeg er 13 år og elsker og skru på motorer..! Fek.s så er jeg altid på plass når vi skal i båten til far og skru på motoren. Men ettersom jeg er 13år så driver jeg ikke med bil! Mer med ei motorsag på en ramme så det blir noe goped lignende Må få meg sveiseapparat! 5530383[/snapback] joa, ett sted skal man jo alltid begynne.. Joa, morro med motor når man får det til å gå.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Turbohodet bobo, som har vært sjefsmekaniker på hele prosjektet. Daglig leder for Byler Olsen diffservice Endret 9. februar 2006 av kentsor Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Satt inn blå hovedlyspærer idag.. dårlig erfaring med sånne pærer fra før, men disse lyste ihvertfall bra, så nå får vi se hvor lenge de varer... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er det sånn xenon lys ? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Er det sånn xenon lys ? 5632504[/snapback] nei, kun vanlige blå xenon look-a-like h4 pærer Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 OK, funker sikkert for den samma driten. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 OK, funker sikkert for den samma driten. 5634032[/snapback] Vil nå påstå at det er stor forskjell på xenonlys og wannabe-xenon-H4-pærer.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) det kan dessverre ikke samlignes nei, men du får ett mye hviterelys enn med vanlige hvite h4 pærer. dumt at parklysa fortsatt er gule ved siden av. ska prøve å sette inn diodepærer der. Endret 20. februar 2006 av kentsor Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) en bitteliten oppdatering. Kjøpt 17"ere fra eiker, clutchen er kjøpt inn. og fikk den nye manifolden idag. så nå er det snart på tide å ta ett skippertak igjen. skal klemme noen lenger slanger til oljekjølern, og få den på plass, bytte clutch, bytte manifold, oxo begynner det morsomme med mapping og justeringer av mf2boksen. kjører rundt med 0,2-3 i ladetrykk nå, og det funker jo greit, så detta kommer til å bli bra.. Fått fiksa lyktepussermotora mine og fått på tusenmetere inni grillen. noen lamper fra wurth som dem skryter fælt av. ikke fått kobla dem enda da, men det ser bra ut. og ikke bry dere om den ruste reflektoren på bilde. den skal byttes.. hehe. også er det vel på tide å få lagt på det nye bagasjelokket og gruppe a vingen vel? snart sommerdekksesong jo. NB! Zyrex og Ketchez... SE! ETT S T O R T BILDE, med god kvalitet. Kjøpt k750i bare for å roe ned klaginga, hehe Endret 24. februar 2006 av kentsor Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 idag har jeg kobla tusenmetera. og det blei så bra lys som dem skrøyt av. også begynnt å felle inn linselys i spoilern.. litt inspirasjon hentet fra 850r.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hjelper ikke å bare fortelle hva du har gjort.. Pics! Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) eier du ikke littegrann fantasi a gutt, hehe. borra ett 2,5" høl i vinkelen nederst på orginalspoilern og fellt inn runde optiske linselys fra hella bak spoilern. her ser du hvor jeg fikk ideen.bildet henta fra en salgsoppgave på autodb. Endret 6. april 2006 av kentsor Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Nei, har du sett! Sånn skal det gjøres, 1000-metere er bra! og store bilder er enda bedre! Du står på forresten, det må jeg si.. Fortsett slik! Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Nei, har du sett! Sånn skal det gjøres, 1000-metere er bra! og store bilder er enda bedre! Du står på forresten, det må jeg si.. Fortsett slik! 5687072[/snapback] vært stille en stund nå. skjer mye i helgene. fortsatt ikke fått bytta clutchen og manifolden så jeg får justert trykket, men men, ingenting haster.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hvorfor salgsoppgave på autodb forresten? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Hvorfor salgsoppgave på autodb forresten? 5689546[/snapback] bilder henta fra EN salgsoppgave, ikke min salgsoppgave. har sett detta trikset med lyktene flere ganger langs veien i sverige, men første gang jeg har fått sett nærmere på det på bilde var da fra denne salgsoppgaven på autodb. ikke min bil... Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) da har volvoen fått litt opperksomhet idag også. fått montert begge spredera, og kobla dem. se på bilde. kult eller? reaksjoner mottas.. også har jeg montert fjærbensstag fra omp. Neste nå må bli den satans clutchen og manifolden.... Endret 5. april 2007 av kentsor Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hehhe, det er bra, begynner å bli mye lys nå.. Har lyst til å få tak i den orginale frontspoilern med plass til grøftelys.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 reaksjoner mottas.. Flott! Bare få det tekniske på plass, så snakker vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå