Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog 91 volvo 240TIC "Prosjekt gRåtass"

kentsor

Anbefalte innlegg

Det er gøy og se på. Jeg er 13 år og elsker og skru på motorer..! Fek.s så er jeg altid på plass når vi skal i båten til far og skru på motoren. Men ettersom jeg er 13år så driver jeg ikke med bil! Mer med ei motorsag på en ramme så det blir noe goped lignende :D Må få meg sveiseapparat! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er gøy og se på. Jeg er 13 år og elsker og skru på motorer..! Fek.s så er jeg altid på plass når vi skal i båten til far og skru på motoren. Men ettersom jeg er 13år så driver jeg ikke med bil! Mer med ei motorsag på en ramme så det blir noe goped lignende :D Må få meg sveiseapparat! :D

5530383[/snapback]

joa, ett sted skal man jo alltid begynne..

Joa, morro med motor når man får det til å gå..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

en bitteliten oppdatering. Kjøpt 17"ere fra eiker, clutchen er kjøpt inn. og fikk den nye manifolden idag. så nå er det snart på tide å ta ett skippertak igjen. skal klemme noen lenger slanger til oljekjølern, og få den på plass, bytte clutch, bytte manifold, oxo begynner det morsomme med mapping og justeringer av mf2boksen. kjører rundt med 0,2-3 i ladetrykk nå, og det funker jo greit, så detta kommer til å bli bra.. Fått fiksa lyktepussermotora mine og fått på tusenmetere inni grillen. noen lamper fra wurth som dem skryter fælt av. ikke fått kobla dem enda da, men det ser bra ut. :thumbup: og ikke bry dere om den ruste reflektoren på bilde. den skal byttes.. hehe. også er det vel på tide å få lagt på det nye bagasjelokket og gruppe a vingen vel? snart sommerdekksesong jo.

NB! Zyrex og Ketchez... SE! ETT S T O R T BILDE, med god kvalitet. Kjøpt k750i bare for å roe ned klaginga, hehe :tease:

post-91628-1140811793_thumb.jpg

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

eier du ikke littegrann fantasi a gutt, hehe. borra ett 2,5" høl i vinkelen nederst på orginalspoilern og fellt inn runde optiske linselys fra hella bak spoilern. her ser du hvor jeg fikk ideen.bildet henta fra en salgsoppgave på autodb.

post-91628-1140993793_thumb.jpg

Endret av kentsor
Lenke til kommentar
Nei, har du sett! Sånn skal det gjøres, 1000-metere er bra! og store bilder er enda bedre! :love:

Du står på forresten, det må jeg si.. Fortsett slik!

5687072[/snapback]

vært stille en stund nå. skjer mye i helgene. fortsatt ikke fått bytta clutchen og manifolden så jeg får justert trykket, men men, ingenting haster..

Lenke til kommentar
Hvorfor salgsoppgave på autodb forresten?

5689546[/snapback]

bilder henta fra EN salgsoppgave, ikke min salgsoppgave. har sett detta trikset med lyktene flere ganger langs veien i sverige, men første gang jeg har fått sett nærmere på det på bilde var da fra denne salgsoppgaven på autodb. ikke min bil...

Lenke til kommentar
:innocent: da har volvoen fått litt opperksomhet idag også. fått montert begge spredera, og kobla dem. se på bilde. kult eller? reaksjoner mottas.. også har jeg montert fjærbensstag fra omp. Neste nå må bli den satans clutchen og manifolden.... :cry: Endret av kentsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...