kentsor Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 hehe, er ikke no sinnsykt vrid i en orginal åtter heller da.. hehe. det som hadde vært idielt måtte vært en tilbakeflytta alublokk fra en nyere corvette eller lignende, men det koster Lenke til kommentar
Helio Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) hehe, er ikke no sinnsykt vrid i en orginal åtter heller da.. hehe.det som hadde vært idielt måtte vært en tilbakeflytta alublokk fra en nyere corvette eller lignende, men det koster 7893687[/snapback] Ja, har ikke råd til det men Men har lurt på en Rover motor også!! Hvis jeg skal ha chev 350 så må man planslipe toppen og ha kvassere kam og litt større sylynder volum da!! Var din orginal eller, hadde du gjort noe med den? Endret 7. februar 2007 av Helio Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 var musse topper med kammer stoor carter gasser og headers med 2x 2,5tom eksos Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 kjøpt inn stoler og seler nå. ble sabelt challenge stoler med alu understell og svart 3toms 4 punkt fra sabelt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hmm, du bor i Ski ja.. Er du ofte i Ski? Kan ikke huske å ha sett en 240 i den fargen Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) bor i hobøl nå, men er fra kråkstad (derav ski). har da vært endel i gatene i ski den bilen der. men som du ser i tråden har den jo stått ganske mye på verkstedet. og mine dager som hobby-råner er nok over.. hehe vært på verkstedet idag å sett litt på forskjellige måter å få tilpasset bøttestola på idag.. blir nok mer prosjektering enn jeg hadde håpet på for å få dem lave nok og langt nok tilbake.. dette ble ihvertfall for høyt og for langt fram.. Endret 25. februar 2007 av kentsor Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Tøft prosjekt! Blir nødt til å snu meg to ganger neste gang en 240 passerer meg i gatene her da . Hvor mye penger (cirka) har du puttet inn i den bilen her? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 huff, nei, prosjektregnskapet har jeg gitt opp for lengst.. blir for mye styr når man kjøper og monterer og selger igjen nye deler.... men har kosta meg mye mer enn det er fornuftig å koste på en gammel 240.... og det er fortsatt langt igjen... Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 går smått om dagen ja.. mye annet å henge fingra i.. men har begynnt inni med å få tilpssa stolhøyde osv.. få gjort det, så skal sperreklumpen byttes og understellet påbegynnes.. litt tregt i finansavdelingen om dagen også.. Lenke til kommentar
daim Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tøft prosjekt fådd gjort noe mere da? =D skal selge mopeden min fårr 15000 og kjøpe meg 240 jeg:) har du noe tips til hva jeg bør se etter? rust eller noe? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Tøft prosjekt fådd gjort noe mere da? =D skal selge mopeden min fårr 15000 og kjøpe meg 240 jeg:) har du noe tips til hva jeg bør se etter? rust eller noe? 8251761[/snapback] Burde se i rust i: Der reservehjulet er (beggesider i rommet) der pleier det være rust, inni dører "karmene" hvis du skjønner, dører, hjulbuene, og se på motoren ikke kjøp 240 som har B19 burde ha B23. Andre steder det er rust er i gulvet under seter etc. Endret 27. mars 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 hadde heller gått for å se etter en 240 med galvaniser karrosseri jeg.. trur det kom i 89. har gått over hele bilen min nå. og klarte å stikke ett bittelite skrutrekkerhull i gulvet bak. (i kanten på asfalltmatta). og mer var det ikke.. for 15000kr burde du klare å få tak i en såpass ny en.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Bor i Ski jeg og. Mener og huske at jeg har sett den 240 din :!: Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 skulle bare mangle det.. hehe Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 og da er bakakseln av igjen.. nå skal truetrac'n inn.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 bakaksel med truetra montert clubsport på vei på noen som har noen løsninger for å få speedometer uten å bruke bakaksel eller girkasse Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 ferdig bak nå.. volvo spacere, tarox, bilstein cs, lesjøfors, polyrethan. venter fortsatt på ipd-stagga.. så da er det bare å begynne foran med engang.. her kommer det polyrethan, bilstein cs, nye bærekuler, nye bremseskjold, stålomspunnede bremseslanger, Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kjempefint arbeid, Kent.. Lurer på de Bilstein demperne selv, fortell meg hvordan det blir Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei! Er helt ny her, men lurte på litt hjelp! Har en 240 -91 modell, veldig bra stand, men helt original. Har lyst til å gjøre litt mer ut av den uten at den blir helt rånebil (bare litt, hehe). Er på smådesperat leting etter turbofelgene (15 tom)! Er det noen som har tips? Fikk høre om en bra svensk side, men har glemt hvilken......noen som vet?? Trenger også hekkspoilern som var på touring (liten og avrundet) og grill med rutenett. Hvis noen vet om nye lister så bli jeg glad for det og! Margrete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå