kentsor Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 ër en grunn til at rutene ikke er sota. forrige eier har tydelivis hatt en isskrape i stål , for alle rutene ser ut som de er voldtatt med ett vinkeljern el no. planen er å bytte front og bakrute mot nye, og sette in lexanruter i sidene,.... får se hva som skjer over langen.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hva er lexanruter? Skal ihvertfall fabrikksote min fremtidige 240 Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 lexan er egentlig bare en mer holdbar type plexiglass i dype trekk. og lettere enn glass da.. hehe. fabrikksote? å med det mener du? hadde planer om å filme rutene når jeg hadde r-felger på bilen, men med det5 stuket bilen har fått nå, så skal det ikke på no soting på bilen uansett.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Fabrikksote: Sotingen er inne i glassene, ikke slik film uttapå. Dyrere, men penere og mere holdbart. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 ja, og da må du lage nye ruter eller?? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ikke spørr meg. Må vel spesiall bestilles vil jeg tro.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 hvis du må få customlagd nye ruter bør du ha greit med gryn tenker jeg, og ikke minst en grym 240 for å i det hele tatt gidde.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Vel, 240 i seg selv er verdt det! *240-fan vettu * Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 har forsåvidt bare 240 fordijeg skulle ha meg en daily driver jeg. skulle egentlig bare ha framkomstmiddel. men, gikk dårlig denne gangen også... Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 da har bilen returnert fra lakkerern. og resultatet er vel så som så, men godkjent..sånn var det h og sånn er det nå var er ser vel egentlig ikke så mye av lakken på bildene men. fått lagt opp en del av ledningsnettet, og fått sveisa en brakkett/kasse til batteriet i bagasjen.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) fått gjort litt idag også.. rivd ut interiøret for å pelle bort litt unødvendige ledninger. dratt ut alle ledninger til sentrallås, alarm og setevarme. ble en jævlig stor haug med ledninger ass.. fikk tatt en titt på gulvet også. ganske helt å greit. ett lite rusthull under matt på venstre side bak.. blir ikke til at jeg setter inn interiøret igjen. får heller begynne i det små med å pusse litt plater og fjerne litt asfalt. fikk montert på plass batteriet i den nye batterikasa også, og dratt midlertidig plussledning fram til startern. montert litt i motorrommet også.. driver litt inni, litt foran, litt baki... ikke no organisert skruing her nei... hehe Endret 20. desember 2006 av kentsor Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Looking gooood =) Hehe det er ikke smart og ikke ha organisert skruing =P Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 hehe, mulig.. men da mister jeg ikke motet... er det noe jeg begynner å klure med, så kan jeg bare ta en tur til motorrommet el bagasjen f.eks.. hehe Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hehe, det er sant.. Gleder meg til den dagen jeg har kjøpt meg en ny bil, og kan gjøre det samme med min 240. Er ihvertfall inspirerende, Kent! Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 fortsatt langt igjen zyrex =( og lommeboka er helt støva.. =( Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 veldig spennende prosjekt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 lexan er egentlig bare en mer holdbar type plexiglass i dype trekk. og lettere enn glass da.. hehe. fabrikksote? å med det mener du? hadde planer om å filme rutene når jeg hadde r-felger på bilen, men med det5 stuket bilen har fått nå, så skal det ikke på no soting på bilen uansett.. 7523547[/snapback] Nei, plexi er laget av acryl og lexan er laget av polykarbonat. Fabrikksote: Sotingen er inne i glassene, ikke slik film uttapå. Dyrere, men penere og mere holdbart. 7523594[/snapback] Du får jo ferdigsotet plexi og lexan, og de materialene kan du jobbe med selv Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 lexan er egentlig bare en mer holdbar type plexiglass i dype trekk. og lettere enn glass da.. hehe. fabrikksote? å med det mener du? hadde planer om å filme rutene når jeg hadde r-felger på bilen, men med det5 stuket bilen har fått nå, så skal det ikke på no soting på bilen uansett.. 7523547[/snapback] Nei, plexi er laget av acryl og lexan er laget av polykarbonat. JAJAJAJA, hehe, muligt det. prøvde bare å forklare IDYPE TREKK.. hehe. er ikke kjemist heller da.. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hey hey Kentsor kjempe flott bil og spes etter lakkeringen, motor rommet blei jo strøkent. prosjektet er også veldigt interessant å lese om, stå på Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 takk takk, morsomt å høre... =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå