Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog 91 volvo 240TIC "Prosjekt gRåtass"


kentsor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lexan er egentlig bare en mer holdbar type plexiglass i dype trekk. og lettere enn glass da.. hehe. fabrikksote? å med det mener du? hadde planer om å filme rutene når jeg hadde r-felger på bilen, men med det5 stuket bilen har fått nå, så skal det ikke på no soting på bilen uansett..

Lenke til kommentar

da har bilen returnert fra lakkerern. og resultatet er vel så som så, men godkjent..sånn var det h

DSC00202.jpg

og sånn er det nå

DSC00174-1.jpg

 

var

DSC00203.jpg

er

DSC00175-2.jpg

 

ser vel egentlig ikke så mye av lakken på bildene men. fått lagt opp en del av ledningsnettet, og fått sveisa en brakkett/kasse til batteriet i bagasjen..

Lenke til kommentar

DSC00172-1.jpg

fått gjort litt idag også.. rivd ut interiøret for å pelle bort litt unødvendige ledninger. dratt ut alle ledninger til sentrallås, alarm og setevarme. ble en jævlig stor haug med ledninger ass.. fikk tatt en titt på gulvet også. ganske helt å greit. ett lite rusthull under matt på venstre side bak.. blir ikke til at jeg setter inn interiøret igjen. får heller begynne i det små med å pusse litt plater og fjerne litt asfalt.

 

DSC00174-2.jpg

fikk montert på plass batteriet i den nye batterikasa også, og dratt midlertidig plussledning fram til startern.

 

DSC00178.jpg

montert litt i motorrommet også..

 

driver litt inni, litt foran, litt baki... ikke no organisert skruing her nei... hehe

DSC00173.jpg

Endret av kentsor
Lenke til kommentar
lexan er egentlig bare en mer holdbar type plexiglass i dype trekk. og lettere enn glass da.. hehe. fabrikksote? å med det mener du? hadde planer om å filme rutene når jeg hadde r-felger på bilen, men med det5 stuket bilen har fått nå, så skal det ikke på no soting på bilen uansett..

7523547[/snapback]

Nei, plexi er laget av acryl og lexan er laget av polykarbonat.

 

Fabrikksote: Sotingen er inne i glassene, ikke slik film uttapå. Dyrere, men penere og mere holdbart.

7523594[/snapback]

Du får jo ferdigsotet plexi og lexan, og de materialene kan du jobbe med selv ;)

Lenke til kommentar
lexan er egentlig bare en mer holdbar type plexiglass i dype trekk. og lettere enn glass da.. hehe. fabrikksote? å med det mener du? hadde planer om å filme rutene når jeg hadde r-felger på bilen, men med det5 stuket bilen har fått nå, så skal det ikke på no soting på bilen uansett..

7523547[/snapback]

Nei, plexi er laget av acryl og lexan er laget av polykarbonat.

 

JAJAJAJA, hehe, muligt det. prøvde bare å forklare IDYPE TREKK.. hehe. er ikke kjemist heller da.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...