kentsor Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 er jo flatt lokk som passer definitivt best til den vingen, men synes ikke det så værst på detta lokket når jeg fikk heva vingen. ser man på de bildene før jeg gjorde det i tråden ser man betydelig forskjell. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) det er bare å glede seg til vintern folkens. se her Endret 14. oktober 2006 av kentsor Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 God og gammel fin film det der.. Gruer meg til vintern jeg, med salt og faenskap.. men men! Skal la min stå parkert for det meste. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 hehe, du sku hatt galva kaross vet du. hehe Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 var på rally på bjerkebanen idag. og fikk litt inspirasjon. planene for volvoen blir nok å gå rallyveien framover. skal først plukke ut interiør og motor av bilen en av de første helgene, så får jeg se om jeg får sveisa inn buret før jeg triller den på vinterlagring mens motoren tilbringer noen måneder hos affen velger å overhale den blokka jeg har, sette på 531toppen og en kvassere kam, en t03/o4 hybridturbo og oppgradere lh2,4 systemet litt. mens interiøret får bøte med livet til fordel for sabelt stoler, seler og bur. orginalt dash. understellet sku vært oppgradert med bilsteindempere runt om og ipd antikrengestag. jeg regner ikke med å få fullført alt dette i vinter. hverken tidsmessig eller økonomisk så lurer litt på å plukke skilta av den inntil videre. men det får jeg vurdere til jul. greit å slippe unna årsavgifta hvis man kan også. videre har jeg jo også kjøpt meg en tahoe som skal være bruksbilen denne har også en skade som skal utbedres slått ett hull i skjermbreddern, bøyd stigtrinnet og knust speilglasset. deler er på vei i posten nå. i tillegg må jeg handle nye vinterhjul, så penga får fort bein å gå på om dagen. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 lo litt når jeg fikk brev fra elcon idag. velkomstbrev som ny kunde: lurer på om de sender alle kundene sine wunderbaum, hehe. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 muttern fikk også en når hun kjøpte seg en Ssangyong. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 har lagt ut alt jeg har under panseret til salgs nå... nå blir det stort og gromt!!! inntressert i noe?? klikk her Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 da er det prosjektering på gang igjen. gamle maskinisten kastes ut til fordel for nytt sprekere mannskap.. hehe kjørte bilen til verkstedet. utrolig deilig å spake volvo igjen. ska ikke se bort fra at det ble litt "guttekjøring" hmm, her var det da tomt.. åh, der var den... til og med tanken har detti ut... hehe kommer tilbake med fler updates når det skjer.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 rydda ut av kofferten idag. ikke no mer teppe her nei. her skal det lakkeres så skal releene til bensinpumpene sitte på venstre side, fuelcell i midten og batteri på høyre side... ble kvitt litt asfaltmatte i samme slengen... finni ut at jeg skal lakke oppe i motorrommet også. så har begynnt å dra ut ledningsnettet og kappa bort brakketten til den orginale batterikassa... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 oi oi oi, liker det jeg ser ja.. Spennende, Kent! Sku ønske jeg kunne gå like bra til verks.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 er spennt selv jeg. på om jeg noen gang får detta riktig isammen igjen... hehe rydda litt mer i motorrommet idag. tatt av lamper og resten av ledninga, spylerboksen osv. egentlig bare panserwiren igjen. planen nå før lakkering er å sveise igjen div hull i motorommet etter andre prosjekter, og kappe til frontplata og lage braketter til den nye intercoolern før lakk. bagasjerommet er nesten klart. vet ikke om jeg skal lage en brønn å sette fuelcellen i før jeg lakkerer nedi der... Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 fått gjort litt på kjerra idag også. sveisa igjen div overflødige hull i motorommet og slipt ned klart til sparkling. rydda i ledningsnettet med litt kritisk hånd, ble jo litt til overs... tatt av compfelga. ikke no vits i at den står på de i vinter. deprimerende med 15tommere, men men.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 fikk sala opp ett lite vogntog å fikk kjørt volvoen til lakk på mandagen. trudde den skulle være klar til fre'dan.. så da blir det nok å ta tak i i helga også.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Der stod den stuslig og forlatt.. Men så fin den blir.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 ja, han er vel gammel nok til å være alene nå... haha. blir forhåpentlighvis bra ja. snakka med lakkerern idag. han sa de hang litt etter pga været.. for mye biler inne samtidig. men men, ringe han imorgen ettermiddag å høre hvordan det går. mulig han kunne låse ut bilen på lørdag hvis den ble lakka først imorgen kveld. service.... Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Faen så deilige sommerfelger du har! Hvor mye måtte du gi for de med dekk? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 fikk dratt noen bra rabatter på dekka, så kom meg på 13600,- men er jo bare 17 da.. angrer litt på at jeg ikke bestillte 17x8 istedenfor 7,5 Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Stilig bil! Har en 240 turbo jeg mekker på jeg og.. Skal lage prosjekttråd snart! Imens har du gitt meg mange bra ideer! Takker! Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 hehe, det er bra du har noe skikkelig stål på siden, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå