kentsor Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 da er kjerra ferdig. klokka er 01 om natta, og hakke fått vaska den skikkelig engang, men pytt pytt, det får gå. klokka 11 ja.. puuh, trudde jeg måtte møte op der 09, hehe. 11 går fint vil jeg tru ja. sender deg en pm med nummeret mitt, så kan du jo sende en melding å høre åssen jeg ligger an hvis jeg ikke sku ha møtt opp. må prøve å finne ut hvor salt og pepper er da, hehe. husker ikke no sånt fra når jeg bodde der for en stund siden, hehe. her blir det kartsøk. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Rått. Ser veldig bra ut den der! Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 er nok mye penere på bilder enn i virkeligheten. den trenger sårt ny lakk, men det kommer kanskje iløpet av vinteren. nå begynner jo bilen å komme i orden sånn ellers ihvertfall. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Volvotreff Ål i Hallingdal 26/8 pitstop på nesbyen. fyllte 99v-power racing får å få den helt spesielle ferrari følesen, hehe var ikke framme på ål før klokka 13.30. så fikk ikke stemmesedler, nr el no. ikke verdens beste plasser heller kristian vurderer mer senk på sølvpilen trur jeg. avreise ål. zyrex måtte parkere bak siden han har feil farge på bilen. og selv tok jeg da turen til streetmeet på ingierstrand etterpå. noe som var en knakende suksess. mye folk og mye rå biler. en og annen pirruett skal du ikke se bort ifra at det ble også, hehe. alt i alt en fin dag i godt selskap. takk for en fin tur karer Lenke til kommentar
Orihime Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Var er artig treff. Litt lite som skjedde men. Skulle ha kommi litt før ja. Dumt vi ikke fikk nummer og vært med å avstemminga. Men men. Var en fin tur for det Legger ved et av bildene jeg tok Lenke til kommentar
Orihime Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 La ut bilder i tråden min som du kan se på. Bilder av den Audi 100 jeg snakka om Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 svarte på tråden din. fin bil. JEG TRENGER: BILSTEIN CLUBSPORT IPD STABSTAG NY TURBO evt nye olgeringer og ventiltettninger.... forklaringen finner dere her Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hva i helvete skjedde med bilen din utpå der da? Ble for hardt/varmt for motoren din eller? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 er litt usikker selv. enten er det oljeringer, sliten turbo eller ventiltetninger som har skylda trur jeg. men vet at den får for mye bensin, så det kan også ha litt av skylda... Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 montert refleksplata. ikke mye racing over den... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Se der ja, endelig kom plata på bak. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Plate? Hvor? .............. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 bare pushe opp tråden min, så den ikke detter helt ut, hehe. minor setback her pga lynnedslag... i'll be back... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Syns 240 kler den refleksplata jeg.. Du har en tøff 240! Er mindre racing med blanke lister enn med refleksplate! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Plate? Hvor? .............. 6814844[/snapback] bak skiltet Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvor bor du? Den gamle 142'en din går på Bjørkelangen nå, tror jeg. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvor mange hk er det i denne 240 da? Burde jo være litt siden den har braathens vinge,hehe! Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 braathens vinge ja... hmm, er ihvertfall ikke fast and delirious, hehe. antall hester, ytterst lite nå.... men planer for overhalling til vintern. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fast and hilarious.. Liker Grp.A vingen jeg.. Men skulle vært flatt koffertlokk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå