kentsor Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) var innom lakkerern å henta nøkkla til bilen istad. vet ikke helt om jeg likte det jeg så... speila ble plutselig så veldig synelige syns jeg... mulig det holder med litt tilvenning?? prøve å ta noen bilder når jeg henter den etterpå. nå er sperra ferdig hos affen også, så håper på å få henta den til torsdagen, og bytta iløpet av helgen, hvis jeg slipper tidlig unna jobben på sørdag.... Endret 15. august 2006 av kentsor Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Sett 240er med lakkerte speil en del ganger, syns det er ganske fett jeg.. Ihvertfall en tilvenningssak. Har ikke Zemeckis lakkerte speil? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Zemeckis har hellakkerte speil hvis jeg ikke tar helt feil. jeg valgte å beholde brakketten og kanten rundt svart for at det sku se greit ut. dere får dømme ut ifra bildene selv Endret 16. august 2006 av kentsor Lenke til kommentar
FunkyMama Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Syns det så bra ut jeg Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Synes det så veldig bra ut jeg også. Jeg har hele speilet lakket i bilens farge, synes det er litt penere da. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 ja, vurderte det jeg også, men fant ut at det kom til å bli seendes rart ut mot det svarte rundt vinduene. men men, nå ble det som det blei. kjører med det som det er inntil videre. har strøkne svarte speil liggende hvis jeg går lei.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 (endret) da er sperra kommet hjem igjen =))))))))) forhåpentligvis kommer spacera og hjulbltene imorgen, får nye bremserør og slanger på lørdag... detta ser ut til å gå riktig vei... Endret 17. august 2006 av kentsor Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 bilde av diffen i akseln. plukka noen deler av en bil som skulle hugge igår. da så jeg noe JEG ikke har set før. ac i 240. for mye pes med å få flytta over, men hadde vært deilig... funka visst bra også. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 yay, kjempefett å se! Så god ut den diffen der ja, forventer meg noen fine spor på asfalten nå AC i 240 ja, det har jeg sååå lyst på.. Sikla på det lenge. Veldig vanlig i alle USA-bilene ihvertfall.. Irriterer meg over at det ikke var like vanlig herover. Men er da ikke så mye pes.. Det er verdt det Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 den ac'n går nok snart i presssa på eriks bildemontering, hehe. synd men sant Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 hrmpf, ikke fått spacera idag, og ikke fikk jeg tak i nye bremseskjold idag heller.... grrr Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Du skulle bestilt spacera av meg vet du Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Du skulle bestilt spacera av meg vet du 6700869[/snapback] du sa jo ikke at du skulle selge noen spacere. må uansett vente med stikkaksla til jeg får fatt på nye bremseskjold, så haster ikke. skal uansett rekke å få kjerra klar til lørdagen.. hehe. sku være sjåfør til torgeir å kjendisene konsert i vstby igår, men falt litt for fristelsen, og havna på fylla selv... hehe. blei litt spesiell taxi hjem... hihi daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamer............ også på tide å ta turen hjem... hehe kan tryggt si at folk lo godt... hehe brodern blinga forresten opp tahoen sin igår.. larson rotationn 20x8,5" Endret 19. august 2006 av kentsor Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Men i all verden, bestiller du Viking til å komme å hente deg og bilen når du har kommet på fylla da ja Jaja, bedre enn å kjøre hvertfall Ble litt fetere Tahoe`n også nå Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 hehe, virka som en god ide i fylla.. :!: tahoen var fet med de gamle american racing felga også den, men blei spa nå... lollolololol Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hva koster det å få Viking til å kjøre hjem bilen da? Har hørt det koster noe sånt som 500,- for Veihjelp men vet ikke helt sikkert Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 tok det ikke på veihjelp, mer sier jeg ikke... hehe Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hohohoh, du kan tru jeg ler!! Hadde ikke folk søvi nå, hadde jeg sprutledd! At det går an, det der var genialt! "virka som en god ide i fylla" - bare så genialt.. street-credz til deg, Kentsor! Bilen må hjem! Lenke til kommentar
Orihime Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hehe, det var en genial måte å få bilen hjem på Kanskje ikke den billigste måten men. Hehe. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tipper at Kentsor ikke betalte mye mer enn at han skylder en tjeneste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå