Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog 91 volvo 240TIC "Prosjekt gRåtass"

kentsor

Anbefalte innlegg

var innom lakkerern å henta nøkkla til bilen istad. vet ikke helt om jeg likte det jeg så... speila ble plutselig så veldig synelige syns jeg... mulig det holder med litt tilvenning?? prøve å ta noen bilder når jeg henter den etterpå.

nå er sperra ferdig hos affen også, så håper på å få henta den til torsdagen, og bytta iløpet av helgen, hvis jeg slipper tidlig unna jobben på sørdag....

Endret av kentsor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zemeckis har hellakkerte speil hvis jeg ikke tar helt feil. jeg valgte å beholde brakketten og kanten rundt svart for at det sku se greit ut.

dere får dømme ut ifra bildene selv

DSC00012-2.jpg

DSC00011-2.jpg

DSC00010-2.jpg

:hmm:

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

ja, vurderte det jeg også, men fant ut at det kom til å bli seendes rart ut mot det svarte rundt vinduene. men men, nå ble det som det blei. kjører med det som det er inntil videre. har strøkne svarte speil liggende hvis jeg går lei..

Lenke til kommentar

yay, kjempefett å se! Så god ut den diffen der ja, forventer meg noen fine spor på asfalten nå :p

AC i 240 ja, det har jeg sååå lyst på.. Sikla på det lenge. Veldig vanlig i alle USA-bilene ihvertfall.. Irriterer meg over at det ikke var like vanlig herover. Men er da ikke så mye pes.. Det er verdt det ;)

Lenke til kommentar
Du skulle bestilt spacera av meg vet du ;)

6700869[/snapback]

du sa jo ikke at du skulle selge noen spacere. må uansett vente med stikkaksla til jeg får fatt på nye bremseskjold, så haster ikke. skal uansett rekke å få kjerra klar til lørdagen.. hehe.

sku være sjåfør til torgeir å kjendisene konsert i vstby igår, men falt litt for fristelsen, og havna på fylla selv... hehe. blei litt spesiell taxi hjem... hihi

DSC00026.jpg

DSC00029.jpg

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamer............

DSC00040.jpg

også på tide å ta turen hjem... hehe

DSC00041.jpg

DSC00044.jpg

kan tryggt si at folk lo godt... hehe :D

brodern blinga forresten opp tahoen sin igår..

DSC00024.jpg

larson rotationn 20x8,5"

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...