Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog 91 volvo 240TIC "Prosjekt gRåtass"


kentsor

Anbefalte innlegg

var innom lakkerern å henta nøkkla til bilen istad. vet ikke helt om jeg likte det jeg så... speila ble plutselig så veldig synelige syns jeg... mulig det holder med litt tilvenning?? prøve å ta noen bilder når jeg henter den etterpå.

 

nå er sperra ferdig hos affen også, så håper på å få henta den til torsdagen, og bytta iløpet av helgen, hvis jeg slipper tidlig unna jobben på sørdag....

Endret av kentsor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yay, kjempefett å se! Så god ut den diffen der ja, forventer meg noen fine spor på asfalten nå :p

 

AC i 240 ja, det har jeg sååå lyst på.. Sikla på det lenge. Veldig vanlig i alle USA-bilene ihvertfall.. Irriterer meg over at det ikke var like vanlig herover. Men er da ikke så mye pes.. Det er verdt det ;)

Lenke til kommentar
Du skulle bestilt spacera av meg vet du ;)

6700869[/snapback]

 

du sa jo ikke at du skulle selge noen spacere. må uansett vente med stikkaksla til jeg får fatt på nye bremseskjold, så haster ikke. skal uansett rekke å få kjerra klar til lørdagen.. hehe.

 

 

sku være sjåfør til torgeir å kjendisene konsert i vstby igår, men falt litt for fristelsen, og havna på fylla selv... hehe. blei litt spesiell taxi hjem... hihi

 

DSC00026.jpg

 

DSC00029.jpg

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamer............

 

DSC00040.jpg

også på tide å ta turen hjem... hehe

 

DSC00041.jpg

 

DSC00044.jpg

 

kan tryggt si at folk lo godt... hehe :D

 

 

brodern blinga forresten opp tahoen sin igår..

DSC00024.jpg

larson rotationn 20x8,5"

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...