kentsor Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Jeg hadde tenkt å si at jeg var imponert over at du fremdeles hadde lykteviskerne, de er jo helt råe, men neida, nå var de borte..6632434[/snapback] du kødder med meg nå sant? hakke lagt merke til det panseret engang jeg. det er vel bare at du er så forbanna kritisk, hehe. den har vært veldig sinna på bensina, men har trua på at den kommer til å billigere nå. går så lett atte, hehe. blir nok mye bedre når krb'n får justert sprutet. trudde ål-treffet hadde vært jeg. har alltid hatt veldig lyst til å dra dit, så må vel få rota meg oppp dit. men spørs vel om 240'n blir stående på parkeringsplassen. er jo ikke noen showbil.. hgver gang jeg ringer krb anng justering, så sier han bare: "vi får se til uka" virker neten som om han vegrer seg litt..... grrrrrr Endret 8. august 2006 av kentsor Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hehe, bare har et øye for detaljer Og jo, de er jo råe! og skikkelig nyttige også.. Mine forsvinner aldri.. Du får komme deg til Ål-treffet, jeg skal dit. Fett å se bilen din IRL. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 kan være med på at de er nyttige.. ihvertfall på vinterstid, men råe? til og med farsan på 50 mente at det var godt å få bort dem fæle viskera, hehe. ska vurdere om jeg skal ta turen opp dit med bilen.. er streemeet i oslo den 26 også... hmmm Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ål er jo litt større da vel.. Og flere biler fra hele landet, helt klart du må ta deg en tur dit.. Hehe, men bra at folk har forskjellige meninger seff Men jeg liker å holde min orginal jeg, og jeg liker det faktisk.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 jeg også liker en orginal volvo med felger, og selve proporsjonene på bilen, det er jo ikke store sprella jeg gjør med utseende på den heller syns jeg. kommer aldri til å komme noen stor plastfront på den for å si det sånn, men skal ha det cleant. fått gjort noen forandringer på bilen idag også. satt på mellomstykkene til vingen. så nå ligger vingen i plan med bakken. kasta litt dødvekt så nå er den senka så den er nøyaktig like høy foran og bak. syns det ble meget bra, skal ikke ha noen bombesenka bil. også har jeg fått satt inn polyforinger i panhardstagget. ble sykt bra forskjell å kjøre med i kombinasjon med senkinga bak. mer rett panhardstagget ligger, jo bedre. fikk også satt inn stivere motorfester, så nå vrir ikke motorn seg til gassheng. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Ål er jo litt større da vel.. Og flere biler fra hele landet, helt klart du må ta deg en tur dit6633629[/snapback] burde vel egentlig dra ja. hatt lyst til å dra dit siden jeg kjøpte min første volvo i 95. og er jo medlem i volvo klubben buskerud faktisk, hehe. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Syns det ser ut som bilen setter seg litt på ræva nå, stemmer det? Burde jo gå på nesen da Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 en volvo skal sette seg litt i ræva mener nå jeg. skal ALDRI være lavere foran enn bak.... selv om bilen min har vært akkurat det i ett halvt år nå... hehe Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 hvis noen kan hjelpe meg å få tak i strøkne grå/svarte eller blå r-sport setetrekk hadde jeg satt pris på det.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) blitt noen updates nå også. fikk tak i en god del orginal instrumenter på huggern i forrige uke, så fått i dem. også tatt ut 300kmt speedometeret.( ) dette fordi jeg måtte bytte speedometer pga at det satt 12trinns giverring på diffen. som dere ser på bildet måtte cd-spillerm ofre plassen sin. den tenkte jeg at jeg skulle montere skjult inne i hanskerommet sammen md styreenheten til tilleggsprutet vet jeg kunne flyttet den til foran girspaken, men den plassen har jeg andre planer for... sperra ligger til montering hos alf engh nå, og har blitt lovt at den skal være ferdig iløpet av uken. og det håper jeg stemmer, for hvis ikke den blir det, så kan jeg glemme hele ål-treffet. det uler som en stukken gris baki den gamle akseln nå, så det er ikke noe å kjøre langt med. videre har jeg bestillt volvo-orginal 20mm spacersats og "framvagnstag" fra sams, noe jeg håper å få før vi monterer akslen. så vi får bytta hjulboltene først. nye bærebruer med polyrethanforinger ligger klare. har også foringene som sitter i bakakselen liggende, så da er det fullt hus med polyrethan bak. har forsåvidt alle foringene foran liggende også, så bare ett spørsmål om tid. videre har jeg hatt litt tull med strømmen på bilen min. og har opptaget nå at vifta ikke skrus seg av når man skrur av tenninga, så lurer på om tenningslåsen har sagt god natt. funker fint ellers da... hmmm Endret 14. august 2006 av kentsor Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Kentsor: Finn.no / Torget - Søk på "Volvo", så lå det senest igår noe 240 R-sport såvidt jeg husker Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Nesten ikke lyst til å gi deg denna linken, frister meg selv: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...&pos=15&tot=242 Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 det er texascom sine, han ska ha hele seks tusen for dem.. riktignog med setene da, men da kan jeg jo like gjerne kjøpe nye bøttestoler som jeg egentlig har lyst på... 6lapper for setetrekk liksom..... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Aha, hans sine ja.. Men de er jo strøkne da Men skjønner deg. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 6000 er drøyt med kroner syns jeg. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ojda, det var da ille dyrt Har du vært på TPC forumet? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) har vært der nå.. ringe litt imorgen... mye rart dem selger der ass.... men skeptisk til å sende penger før man mottar en vare... bilen står forresten hos lakkerern og får lakka speilhusa sine. betalte for detta når jeg lakka vingen bagsjelokket og skaden på høyresiden i våres, så tenkte det var på tide. har ett par nye speil liggendes fra politibilen, så bytter tilbake hvis det ikke blir seende bra ut.. Endret 14. august 2006 av kentsor Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 kentsor: TPC-folka pleier å ordne det ganske bra, spesielt hvis du kjøper av en av de som har vært lenge på forumet. Dessuten er Paypal veldig greit i de tilfellene. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 skal ringe en imorgen. så får høre hva han har å foreslå. er ikke medlem så får ikke sendt pm.. men må man være klubbmedlem for å benytte forumet, eller holder det med å registrere seg? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Det holder å registrere seg, koster nada Veldig greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå