oysfaerg Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ekling! Kan du ikke bare sende de til meg? Jeg har passende spacere og alt Mye kom felgene på? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 hvordan spacere har du? sitter 25mm spacere på det ene bilde, tenkte jeg sku prøve å dreie ned de 5mm, så trur jeg at det blir greit. har ihvertfall ingen planer om å sende de bort fra meg, hehe. felger og dekk kom meg på 13600kr. det eneste jeg angrer litt på var at jeg ikke bestillte felga i 8"bredde. men men, blei jo bra syns jeg Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 uggh, så helfett! Kikka på de felgene selv for en stund siden.. grattis Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 takker hadde nok gjort seg skt på den hvite din... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 hvordan spacere har du? sitter 25mm spacere på det ene bilde, tenkte jeg sku prøve å dreie ned de 5mm, så trur jeg at det blir greit. har ihvertfall ingen planer om å sende de bort fra meg, hehe. felger og dekk kom meg på 13600kr. det eneste jeg angrer litt på var at jeg ikke bestillte felga i 8"bredde. men men, blei jo bra syns jeg 6611131[/snapback] Jeg har 20mm alu, 25mm rf-stål, 25mm overgang fra ET43/45 alu og 30mm overgang fra ET43/45 alu. 8" bredde = subb subb subb Satte på mine gule koni og lesjöfors igår og jeg _må_ ta bort innerskjermen og den teite utstikker'n fra hjulbuen. Evt. stille camber, men det er ikke heldig (slite ut 4 dekk i uka). 13.600?? Det var jo råbillig! *Bah!* Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 på 240ien hadde det ihvertfall ikke vært no problem med 17x8. hadde jo 8x18 med de samme spacera du har. har dem spacera fortsatt, så blir til at jeg dreier ned 5mm på 25mm spacern. fått intercooler røra idag. fått polert dem og toppdekselet, og fått prøvemontert røra. så nå er det bare å begynne med innfestingene til ic og oljekjølern. har liksom ikke turt det før røra var i boks. stoler ikke helt på egne mål... hehe var på pedersen å henta forskivene og klossa idag også, så nå er det tarox bremser rundt hele. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Begynner å bli gromt det her nå.. Hvafornoe dyser er det du har montert i trykkrøret? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) neinei.. skal legge på 10 mm på spacerne bak, senke bilen masse mer, og lage tynnere skjermkant.. Da har du fet rumpe på bilen, iallefall. skal ikke skifte til el. vifte da? Endret 5. august 2006 av Mammuten Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) la på så mye som 20mm, og det ble kjempebra. og det kreves litt modifisering av hjulbue ja. volvo leverte jo 20mm spacere til denne bilen orginalt, men syns de er litt stive i prisen. noe bombesenking blir det ikke snakk om her. den skal ned 2cm i ræva, da er den helt rett. joa, el-vifte kommer etterhvert... de dysene i trykkrøret er ett tilleggsdysesystem, ett slags halvt datasprut, styrt av en boks jeg har inni bilen med justering, og styrt av en mapsensor. ska du kjøre litt trykk på bilen din må du nok lage no lignende. jeg fikk tenningsbank ved 0.3 i ladetrykk med orginal injection. kan lages enkelt med en vanlig dyse, og en justerbar trykksensor egentlig. du kan lese mer om det systemet på de første sidene i tråden. Endret 8. august 2006 av kentsor Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Eneste jeg tror jeg har å utsette, er vel at jeg syntes R'en på bakluka ser litt stor ut 5946779[/snapback] Enig, den så malplassert ut... Jeg har alltid vært fan av helt dekalløse bakluker, ser mye, mye penere ut. Hadde jeg kjøpt en Volvo V70R (eksempel), hadde jeg bedt de levere den dekalløs - Helt clean 5946788[/snapback] fornøyd? hehe "R'n" kom jo med r-felga, så nå gikk den av bilen igjen. ordna litt med bilen idag. satt fast cooler og oljekjøler, satt på snap-off, fjerna litt klistremerker og tull, og ikke minst prøvd å finne en plass til det forbanna luftfilteret. drar på feiltema imorgen og prøver å få tak i en mindre spylervæsketank, så jeg får litt mer plass. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Imponerende kentsor Men hvorfor i alle dager fikk du tenningsbank ved 0.3 bar? Det er jo "ingenting" trykk? Hva slags turbo kjører du? Btw - Hvordan fungerte TarOx-skivene/klossene kontra de originale? De er jo ikke større i diam.? Skal du bytte kalippere/pumper/ledningsnett også senere? Hvor brede dekk kjører du nå? 215? Tar det oppi i det hele tatt for deg? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 nå har jeg jo ikke hatt bilen på veien med de hjula enda, men har masse klaring. taroxskivene er vel som de oginale bortsett fra at de kjøler mye bedre vel.. samma f det vel, ser jo kult ut... lol kjører injection fra sugemotor jeg. det er derfor jeg har montert det tilleggsprutet.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 nå har jeg jo ikke hatt bilen på veien med de hjula enda, men har masse klaring. taroxskivene er vel som de oginale bortsett fra at de kjøler mye bedre vel.. samma f det vel, ser jo kult ut... lol kjører injection fra sugemotor jeg. det er derfor jeg har montert det tilleggsprutet.. 6625594[/snapback] Hehe Ang. bremsene: Tenkte det måtte være noe Ble en dyr penisforlenger da *Gi mine skiver til en kamerat som slisser de for meg^^* Da forstår jeg Vil mappe min også når jeg er ferdig med all byttinga mi, hehe. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 måtte ha nye skiver uansett, så syns ikke det ble så veldig dyrt igrunn. er sikkert no bedre enn de orginale. er visst lagd av no greier.. tar-ox liksom.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Ser jo bra ut dette. Og du mangler fortsatt refleksplata bak enda? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 gjør det ja. hadde egentlig fått tak i en, men han fyren ble det plutselig helt tyst ifra.... grrrrr Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 da har jeg fått skrudd sammen motorommet på kjerra igjen, tok vekk den orginale spylervæsketanken og satt inn en liten en fra feiltema for å få plass til luftfilteret og da ble det plas i massevis så da ble resultatet seende sånn ut så da er det bare å få på plass nye motorfester. den vrir seg så jævlig nå at jeg får gassheng, og det er ikke trivelig Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Pent! Er det mye HK/NM i den nå da? Du har vel ikke fått bremset den enda? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 nei, har ikke bremset den. men nå går den helt rent på 1.1 i trykk, og funker bedre enn den noensinne har gjort. så er fornøyd. mistenker at den går på litt fet blanding enda, så skal få KRB'n til å mappe opp tillegsprutet å få justert det, så får jeg få bytta turboen før det eventuelt blir no bremsing. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg hadde tenkt å si at jeg var imponert over at du fremdeles hadde lykteviskerne, de er jo helt råe, men neida, nå var de borte.. Panseret ditt ser litt skakkt ut på siste bildet? Ligger ikke plant, det samme problemet har Sølvpilen også Skal du på Ål Treffet forresten? Men nå ser bilen skikkelig ut, og du din jævel med motor og..! Mye bruker den på mila? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå