Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog 91 volvo 240TIC "Prosjekt gRåtass"


kentsor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehehe :!:

får jeg ic-røra før helga også da, så vet jeg hvor jeg skal tilbringe helgen. hehe.

6589499[/snapback]

 

Høres meget bra ut ;)

 

Eneste godsakene jeg har fått i posten til Volvo'n er gule Koni og Lesjöfors... Får montere de i løpet av uka... Vel, bedre enn ingenting :)

 

Hvor mye måtte du ut med for IC og rør totalt? Rør med åpning for dump?

Lenke til kommentar

ja, eller tess... men ska du ha med reduksjoner og bøyer, så har dem vel ikke så mye på ahlsel heller.. hehe. har finni ut at det billigste stede t å kjøpe silikonslanger er på powerzone. dvs hvis du ikke skal ha rak slange.

kjøpte du lesjøfors/koni pakke av bcb?

Endret av kentsor
Lenke til kommentar
ja da var dem i det minste gode på prisen da. har egentlig mer lyst på bilstein jeg. lesjøforssetter har jeg igrunnen allerede, men godt å ha ett sett å kappe i.. hehe. men du hadde 940 ikke sant? ligger det no ute på nettet om den el??

 

Prisen var grei og jeg skulle egentlig ha Bilstein, men jeg får se nå da, om disse er noe gode. Har hørt mye rart om begge deler, så ... får ta det som en erfaring :)

Ja, har en 940 jeg har gjort følgende med så langt:

 

- Skiftet blinklys til hvite blink rund baut

- Satt på 18" (MAK 5-eika) m/ 225/40-18

- Konstatert at jeg har en defekt demper bak høyre = subb subb subb subb :(

- Satt i VikingChip, stilt ladetrykk til .8-bar

- Mottat gule Koni og Lesjöfors, monterer denne uka.

 

Skal lage en showcase :)

 

Vi venter på din showcase oysfaerg :)

6590562[/snapback]

 

Jada masa ;) La meg bli ferdig med alt styret på jobben, så kommer det ;)

Lenke til kommentar

da har jeg endelig fått overført ett bilde, så da ser dere ihvertfall circa åssen det skal bli... venter fortsatt på røra, så ikke no er skrudd fast enda....

 

så det først etter jeg hadde lagt ut bilde hvor fælt det var under batterikassa og ved rammevangen... her må det sjekkes over mer nøye...

 

bilde fjernet for mer plass

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

må få kjøpt meg en ny turbo jeg oxo. lurer litt på denne med 360graders lagring. er sliten den turboen som sitter der nå så. mulig jeg har fått tak i en nyoverhalt ft blokk billig nå, og har jo den 531toppen fra poltibilen liggende, så blir nok mer prosjektering i vinter. fått porta den 531 toppen maks med en litt kvassere kam. så kunne nok dette blitt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...