Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog 91 volvo 240TIC "Prosjekt gRåtass"


kentsor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selger ikke Volvo-forhandlere dette?

6413116[/snapback]

Nei, de slutta å selge de for ca. et år siden, så nå er det veldig vanskelig å få tak i dem.. Jeg fikk en av de siste direkte fra Volvo ;) Det var kos.

 

Zemeckis leita lenge og lengre enn lenge.. :p

 

kentsor: Seff lyser bare de to innerste.. Men putt 5w pærer i de ytterste, og sett på tåkelysknappen.. Så lyser det!

 

Men tror kanskje du får problemer med at de da ikke lyser når du har på nærlys/fulltlys.. Koselig med '83, da funker alt som det skal :p

Lenke til kommentar

hvorfor er det så selvfølgelig? lyser jo i alle tre på de gamle lampene. dvs en annen ledningsmatte på disse... jaja, skal fikses skal man se...

 

forresten solgt r-felga idag, så nå lurer jeg på om jeg skal bestille compomotive eller brock felger.. heller litt mot comp mo...

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

Kentsor: Kjøp Compomotive, men for all del - Grå! Hehe...

Hvite comp er forbeholdt biler som kjører rally eller sirævvaer :p

(Skulle gjerne hatt comp. selv, men fikk 18"'erne jeg har så billig at jeg så ingen grunn til å investere 20k i Compomotive før neste gang jeg bytter)

Lenke til kommentar
Kentsor: Kjøp Compomotive, men for all del - Grå! Hehe...

Hvite comp er forbeholdt biler som kjører rally eller sirævvaer :p

(Skulle gjerne hatt comp. selv, men fikk 18"'erne jeg har så billig at jeg så ingen grunn til å investere 20k i Compomotive før neste gang jeg bytter)

6424173[/snapback]

 

blir det mo blir dem hvite... 20k? kommer ikke på så mye, hehe

Lenke til kommentar
Neida, men du må jo ha dekk og ;)

4x 1500kr/dekket = 6000 kroner

MO-felger koster ca 3500 pr stk = 20.000 kroner ;)

6425089[/snapback]

 

3500kr? vet du hvilken dimensjon jeg har tenkt meg da?? for 8x17 som jeg har sett meg ut, koster da ikke mer enn 2670 for felgen, og siden det er 17 blir det jo en hel del billigere å sko. skal ta en tur til kollevold en dag å titte, for jeg og syns den fem eika er kolest.. må bare få sett for meg felga med riktig innpress... hehe

 

mulig jeg har fått tak i refleksplate nå faktisk.. ( for det er det jo racestuk over... ikke) hehe

 

å ja, den svarte var kul den ass... er...

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

1 serie må jo helst ha gode gamle revelution felger da, hvis den ska ha racing stuk liksom.... hehe. men at 2 serien kler compomotive er det vel ikke noe å si imot. og hva fargen angår kommer vel det mest ann på fargen bilen har ifra før. grå bil med grå felger ekke no for meg for å si det sånn.

 

18 er kult nok det. men har planer om å få vogna litt stivere, og da skader det ikke med litt mer gummi. finns jo grusveier og humper og dumper i norge.

og med riktig senking blir det jo sikkert kult nok.

Lenke til kommentar

og kollevold hadde INGEN mo inne til 5x108boltsirkel, så da kan man si at det ikke blir no compomotive denne sesongen.4-5ukers leveringstid. var det no jeg var sikker på at var lagervare, så var det jo akkurat dette. herregud, hvor mange 240er går det i f.eks rallycross? jaja, nå var det jo sånn det var da. inn i tenkeboksen igjen.....

Lenke til kommentar

på kollevold siden er det bare en felg som ser passe bra ut, og den er i magnesium, så kan jo gjette meg fram til prisen... hehe. vært å snust litt på gummihuset.se også. syns den asa racing gt felgen ser bra ut, men var bare i 7" bredde i 17, og ser ut som ett mareritt å holde pen....

Lenke til kommentar
Den er ett mareritt å holde pen, men det er en meget pen felg, ikke så dyr heller. Skal du ha den i vanlig "sølv" eller svart?

6437765[/snapback]

 

først måtte jeg i tilfelle se om jeg skulle kjøpt dem felga.... fortsatt i tenkeboksen. men svart hadde nok sett rått ut, trur jeg... hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...