kentsor Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 hadde ett lite drag med bilen idag. drivi å justert tilleggsprutet litt, men fikk den ikke til å gå no særlig mye bedre. ringt krb, han ska få lov til å sette inn lambdameteret sitt å prøve seg, er nok litt lettere da. også har han jo drivi litt med dem boksa fra før. uansett, hadde nettopp passert en ford puma(eller noe annet rart no da vi kommer til en bru med enveiskjøring, da bråstopperbilen foran meg for møtende bil og hiver den pronto i revers. og dunk, rett i volvoen. blei hengerfestet hans mot fangern min, så ble ikke no skade,. det som var irriterende var hva han inne i den forden trudde når vi sto og så på bila da han passerte... ergelig, hehe Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 kentsor: For ett kjøtthue... panikkhandlere skulle vært skutt på stedet. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 kentsor: For ett kjøtthue... panikkhandlere skulle vært skutt på stedet. 6303676[/snapback] hehe, var en stakkars gammal kar detta. ble nesten imponert over at han hadde reaksjonsevne i det hele tatt. hehe ble jo ikke no skade heldighvis... Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 enda mer planlegging, og like lite action da er til salgs annonnsen trukket tilbake på bilen for nå. og bilen står fortsatt i gården. prosjektere videre nå. snakka med pedersen racing idag. ska ned dit til uken å hente resten av polyforingene til bakakseln. er rimelig sliten den som sitter der. og får vel kanskje speedometeret til å gå riktig igjen også, hehe. skal også hente meg nye baklamper med hvit blink.også skal jeg bestille meg nye tarox skiver rundt hele. ser litt heftig ut blir nok en stund til før den ekstra kjøleevnen blir nødvendig.. gidder jo ikke drite meg ut på bane før detta funker som det skal heller. må bare finne ut om jeg har girling eller ate. planlegger å få montert den nye intercoolern også nå, og få lagd alle de nye røra og få litt bedre flow i bensina fra tilleggsdysene. muligens prøve meg med bare en ekstra dyse. og eventuelt sette på en ny turbo. ellers skal jeg begynne å strippe bilen litt. fint å plukke litt på bilen i sommer for da kan jeg jo alltids bruke harleyen til daglig. nå har det også ringt en fyr som skal se på felga mine i helgen. hvis det blir salg nå, så blir det bestillt enten mo eller brock b1. får kjøre med turbofelger og helårsdekk inntil videre. og hvorfor blir det handla så mye nå?? skattepenga har kommet selvsagt, hehe Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 kentsor: Dimensjon på TarOx-skivene? Bytter du calippere, stempler, klosser og alt eller? Isåfall - Pris? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 kentsor: Dimensjon på TarOx-skivene? Bytter du calippere, stempler, klosser og alt eller? Isåfall - Pris? 6372977[/snapback] orginal dimensjon, bare hullborret og slissa. bytter skiver og klosser og kommer på ca 6500kr Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hvorfor kjøpe slissa og hullborra? Fikser det i fresen det vet du Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 sku hatt noen nye skiver alikevel, og prisen er ikke avskrekkende, så skjønner ikke hvorfor ikke.. hehe Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hehe Tenkte jeg skulle kjøpe Volvo T6-skiver og slisse/hullbore de selv. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Hehe Tenkte jeg skulle kjøpe Volvo T6-skiver og slisse/hullbore de selv. 6378339[/snapback] adapter og s60 calippere da el?? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ja, det blir nok det skal du se Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 jaja, lykke til. er visst ikke så mye tilpassing hvis du får tak i de adapterplatene som er ute blant folk nå. men koster jo nesten så mye at du like gjerne kunne satt på widwood... jaja, jeg var ihvertfall og hente litt stasj på pedersen idag, noe planlagte deler og litt morsomme impulsdeler, hehe. ble kjøpt inn absolutt komplett kit med polyrethanforinger, baklys med hvit blink (vet jeg sier tidligere i tråden at helrødt er penere, men det er lov å forandre mening el?? hehe) tarox-skiver til bakbremsene , huska ikke om jeg hadde ate el girling, så måtte vente litt med skivene foran og klossene. og nytt sabelt ratt og snap-off lås til det. gikk fort noen kroner mer enn planlagt skal jeg innrømme ja, og mer skal det gå. videre på handlelisten står bla: resten av bremsene (blir tarox rundt hele) sabelt bøttestoler og 4 punktseler bur ( ja jeg vet, håpløst harry) 4 bilstein sport dempere rekker jeg å bli ferdig med den handlelisten i år, så blir det nok ett bra prosjekt når jeg får bygd ny motor til vintern.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Høres bra ut det der kentsor. Det er dyrt med bil gitt... :/ Hvor mye måtte du ut med for foringene? Har selv bestilt Bilstein sprint dempere og Lesjöfors fjærer, jeg får mark av å kjøre med gyngehesten, hehe. Bur er jo fett det da Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 har lesjøfors fra før og noen monroe dempere, fjærene er jo greie nok, men dempera blir litt for myke.. så ikke på hva de kosta jeg, og fikk bare kvitteringa for hele pakka, så det kan jeg ikke svare deg på. men ser du på nettsiden til pedersen racing, såm står sikkert prisen der. bur er jo kun kult hvis man trenger det, og det har jeg planer om å trenge en vakker dag. har satt meg en liten målsetning jeg vil nå, men hva den er vil jeg ikke ut med inntil videre. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) fikk hivd på de nye baklampene idag. ble seende mye bedre ut enn de gamle. lyste desverre bare i de 2 innerste pærene på disse, så må koble om litt etterhvert. edit b bilde fjernet for plass Endret 17. juli 2006 av kentsor Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Stilig kentsor Fikk endelig hivi på hvite blink på min også her forleden... Det hjalp fryktelig fælt! Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 synes volvoen ser bra ut lykke til videre Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ser bra ut dette, men skal ikke ha refleksplate da? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Ser bra ut dette, men skal ikke ha refleksplate da? 6410963[/snapback] hadde jeg fått tak i en, så skulle jeg ihvertfall sett hvordan det hadde blitt.. still searching.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå