Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog 91 volvo 240TIC "Prosjekt gRåtass"


kentsor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

nå har det vært stille lenge. og er vel igrunnen det enda. hatt litt problemer med fusking i det siste. men bytta plugger fordelerlokk rotor og kabler så ble det bra med engang. har kjørt med altfor fet blanding lenge nå, så må få justert ned den bensinmengden litt.

venter fortsatt på tid og energi til å montere sperreakseln.

 

nå har jeg også lagt den og harleyen ut for salg, så får se hva som skjer...

post-91628-1149888375_thumb.jpg

Lenke til kommentar

nye prosjekter..? tja, kan vel kanskje si det. men det blir ikke realitet hvis jeg ikke får solgt det jeg har fra før. blir chevrolet hvis gudene vil, mer enn det vil jeg ikke røpe.. ska ikke se bort ifra at jeg blir byggende på det jeg har da.. hehe

Lenke til kommentar
Hmm, ok. Man ser ingenting til det oransje blinklyset da? Jeg driver å leiter etter refleksplate til bilen min, så siden bilen er rød og refleksplaten er rød, så tror jeg det blir fett med helt rød stuss på den. :p

6295696[/snapback]

 

hvis du ser på en av de første sidene i denne tråden ser du at det er akkurat sånn jeg ville ha stussen min også. men den refleksplata er ikke grei å få tak i. har oppfordret før men gjør det igjen. vet du om en sånn refleksplate, si ifra! hehe

og jo, blinker fortass en anelse oransje. men purken syns nok ikke det er nok.. hehe

Endret av kentsor
Lenke til kommentar
hvis du ser på en av de første sidene i denne tråden ser du at det er akkurat sånn jeg ville ha stussen min også. men den refleksplata er ikke grei å få tak i. har oppfordret før men gjør det igjen. vet du om en sånn refleksplate, si ifra! hehe

og jo, blinker fortass en anelse oransje. men purken syns nok ikke det er nok.. hehe

6295889[/snapback]

Jeg får vel bare kjøpe meg nye lykter, så lakkere de, og smekke de gamle på hvis jeg skulle få mangellapp eller noe. :p

Lenke til kommentar
hvis du ser på en av de første sidene i denne tråden ser du at det er akkurat sånn jeg ville ha stussen min også. men den refleksplata er ikke grei å få tak i. har oppfordret før men gjør det igjen. vet du om en sånn refleksplate, si ifra! hehe

og jo, blinker fortass en anelse oransje. men purken syns nok ikke det er nok.. hehe

6295889[/snapback]

Jeg får vel bare kjøpe meg nye lykter, så lakkere de, og smekke de gamle på hvis jeg skulle få mangellapp eller noe. :p

6296221[/snapback]

 

bare å vaske av blinklysa med stålull og tynner for anledningen det, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...