zyrex Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 woah ja, her mangla det mye krangling B230Fx motorene kom med underspyling etter 94 er det vel jeg har hørt.. men ikke ta ordet mitt på det, ta heller å søk litt på bilforumet, der har den diskusjonen vært oppe mang en gang.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 FK/FT kom med underspyling etter 95 såvidt jeg har forstått? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 trudde heller ikke orginalmotorn hadde underspyling, men hvis dere serpå dette prosjektet fra bilforumet så hevdes det annet. http://bilforumet.net/showthread.php?t=112582&page=2 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 kentsor: Har lagt merke til det samme selv, så jeg kan ikke garantere noe. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 kentsor: Har lagt merke til det samme selv, så jeg kan ikke garantere noe. 6222420[/snapback] får ta av bånnpanna å titte selv en dag... Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 nå har det vært stille lenge. og er vel igrunnen det enda. hatt litt problemer med fusking i det siste. men bytta plugger fordelerlokk rotor og kabler så ble det bra med engang. har kjørt med altfor fet blanding lenge nå, så må få justert ned den bensinmengden litt. venter fortsatt på tid og energi til å montere sperreakseln. nå har jeg også lagt den og harleyen ut for salg, så får se hva som skjer... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Nye prosjekter på gang eller? Lenke til kommentar
jka1985 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Løp og kjøp folkens:P Her er lenken. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1136266 Koffor prøve å selge? funnet noe bedre? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Oioi, hadde jeg hatt penger og fått solgt den 240`n jeg har nå så hadde jeg kjøpt denne på flekken. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 nye prosjekter..? tja, kan vel kanskje si det. men det blir ikke realitet hvis jeg ikke får solgt det jeg har fra før. blir chevrolet hvis gudene vil, mer enn det vil jeg ikke røpe.. ska ikke se bort ifra at jeg blir byggende på det jeg har da.. hehe Lenke til kommentar
jka1985 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Høres spennende ut;) Chevy er kjekke biler det=) Men da er jo Volvo og:P Lykke til!! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Er de baklyktene sota rød, eller har du bestilt helrøde baklykter? Utrolig fin bil. Endret 12. juni 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Er de baklyktene sota rød, eller har du bestilt helrøde baklykter? Utrolig fin bil. 6290766[/snapback] lakkert dem med spray fra mekonomen. veldig fin spray. baklyktene var skikkelig matte og solbrente før jeg lakka dem. ble jo bra... Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Høres spennende ut;) Chevy er kjekke biler det=) Men da er jo Volvo og:P Lykke til!! 6282208[/snapback] har alltid hatt volvoer, og digger dem. men chevy er liksom den våte drømmen... lol Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hmm, ok. Man ser ingenting til det oransje blinklyset da? Jeg driver å leiter etter refleksplate til bilen min, så siden bilen er rød og refleksplaten er rød, så tror jeg det blir fett med helt rød stuss på den. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Hmm, ok. Man ser ingenting til det oransje blinklyset da? Jeg driver å leiter etter refleksplate til bilen min, så siden bilen er rød og refleksplaten er rød, så tror jeg det blir fett med helt rød stuss på den. 6295696[/snapback] hvis du ser på en av de første sidene i denne tråden ser du at det er akkurat sånn jeg ville ha stussen min også. men den refleksplata er ikke grei å få tak i. har oppfordret før men gjør det igjen. vet du om en sånn refleksplate, si ifra! hehe og jo, blinker fortass en anelse oransje. men purken syns nok ikke det er nok.. hehe Endret 12. juni 2006 av kentsor Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 hvis du ser på en av de første sidene i denne tråden ser du at det er akkurat sånn jeg ville ha stussen min også. men den refleksplata er ikke grei å få tak i. har oppfordret før men gjør det igjen. vet du om en sånn refleksplate, si ifra! heheog jo, blinker fortass en anelse oransje. men purken syns nok ikke det er nok.. hehe 6295889[/snapback] Jeg får vel bare kjøpe meg nye lykter, så lakkere de, og smekke de gamle på hvis jeg skulle få mangellapp eller noe. Lenke til kommentar
-volvo850- Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hæ lagt ut bilen til salg . syns du skal forsette med go40 . Må slutte å sitte hos damene langt ut på natta he he. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 hvis du ser på en av de første sidene i denne tråden ser du at det er akkurat sånn jeg ville ha stussen min også. men den refleksplata er ikke grei å få tak i. har oppfordret før men gjør det igjen. vet du om en sånn refleksplate, si ifra! heheog jo, blinker fortass en anelse oransje. men purken syns nok ikke det er nok.. hehe 6295889[/snapback] Jeg får vel bare kjøpe meg nye lykter, så lakkere de, og smekke de gamle på hvis jeg skulle få mangellapp eller noe. 6296221[/snapback] bare å vaske av blinklysa med stålull og tynner for anledningen det, hehe Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Hæ lagt ut bilen til salg . syns du skal forsette med go40 . Må slutte å sitte hos damene langt ut på natta he he. 6296676[/snapback] er det høl er det håp. lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå