kentsor Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) si det du.... denne va kke kollisjonskada da, men vandalisert av drittunger. er slaktet idag, sitter nå bare igjen med een fineste skinke, hehe. edit: bilder fjernet for plass Endret 17. juli 2006 av kentsor Lenke til kommentar
-volvo850- Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 oi var heldig med dele bilen sjekka noe mer med lakkeringa? ¨har sett du har lagt ut felgene for salg. finni noen andre? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) oi var heldig med dele bilen sjekka noe mer med lakkeringa? ¨har sett du har lagt ut felgene for salg. finni noen andre? 6073530[/snapback] ja, var heldig med den. hvem lakkering sikter du til? Ja, har finni noen andre. er du inntresert i å handle? forresten så har jeg nettopp fått høre at 230fmotoren er med underspyling, noen som kan si om detta stemmer? isåfall blir det den orginalblokka som blir satt i benk til vintern. med en marineveiv og nye råder og stempler og med 531topp kan det jo bli riktig så bra.. Endret 11. mai 2006 av kentsor Lenke til kommentar
-volvo850- Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Tenkte på den 2 delte lakkeringa tears effekten? men hvorfor skal du bytte felger de er jo drit kule de du har Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Tenkte på den 2 delte lakkeringa tears effekten? men hvorfor skal du bytte felger de er jo drit kule de du har 6092290[/snapback] nei, det blir nok lagt på is den lakken... men har noe tanker anngående ett litt annet design, men får se. blir uansett ikke no før til vintern. regner nok med at jeg bygger ny motor før lakk. hvorfor? tja, kan jo hende jeg har finni noen som er enda kulere da.. hehe Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Helt sykt fin 142! 6099856[/snapback] ja, fin den. hvis du ser på bildene fra strømstad, så er det sånn den ser ut nå. Lenke til kommentar
jka1985 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Kjempebra bil du har fått til Kentsor=) Har følgt med her nesten dagligt, siden du tipset om worklogen din på VolvoCars på Blink. Skal si du har fått til noe=) Stillig bil=) Lykke til videre=) Og kor finne jeg de bildene du nevner?? Mvh JKen Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Kjempebra bil du har fått til Kentsor=)Har følgt med her nesten dagligt, siden du tipset om worklogen din på VolvoCars på Blink. Skal si du har fått til noe=) Stillig bil=) Lykke til videre=) Og kor finne jeg de bildene du nevner?? Mvh JKen 6116022[/snapback] takker så mye bildene fra strømstad du mener? de er tidligere i workloggen. bilen kan også ses på canal motor om dagen med en mindre edru eier på høyresiden.. Endret 17. mai 2006 av kentsor Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 endelig fått bytta høyre framlykt.. reflektoren der har vært rusten i lang tid, men har drøyd byttet i lang tid.. har oxo begynt å bytte alle foringene på noen andre bærebruer jeg har liggende.. like greit å bytte nå som jeg skal ha på sperreakseln. den gamle akseln har bokstavelig talt begynt å "synge" på siste verset nå. blir nye taroxbremser og polyrethan-foringer før den blir satt på.. Lenke til kommentar
-volvo850- Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 du må få tatt noen bilder mens du holder på . liker bilder finni nye felger enda a? syns det var en stolt eier som kjørte forbi folkemengden på 17mai he he Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 du må få tatt noen bilder mens du holder på . liker bilder finni nye felger enda a? syns det var en stolt eier som kjørte forbi folkemengden på 17mai he he 6128942[/snapback] prøvde faktisk å kjøre så anonymt som mulig forbi folkemendene ass... lada ikke unødvendig trykk da... hehe. må få lagd meg en photobucket konto, får ikke lagt ut flere bilder her nå.. Lenke til kommentar
-volvo850- Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) du må få tatt noen bilder mens du holder på . liker bilder finni nye felger enda a? syns det var en stolt eier som kjørte forbi folkemengden på 17mai he he 6128942[/snapback] prøvde faktisk å kjøre så anonymt som mulig forbi folkemendene ass... lada ikke unødvendig trykk da... hehe. må få lagd meg en photobucket konto, får ikke lagt ut flere bilder her nå.. 6129667[/snapback] legg inn bilder på sol foto der kan du ha så mange du vill http://photobook.sol.no/ Endret 18. mai 2006 av -volvo850- Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 selger hjula mine for 9t. send pm Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 På tpc treffet traff jeg en fyr som ga meg en veldig god pris på hellakkering. så jeg regner med at det blir hellakkering til vintern. og det blir ensfarga. enten saffran eller laserblå. oxo finni ut at jeg må få bygd no mer motor snart. ble nemmelig frakjørt av en mazda 323 4x4turbo. surt.... Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 må jo det nå.... men siden alle skattepenga nå går til understell og bremser, så må motor vente til over jul... får se om jeg kanskje får montert den andre coolern før deen tid, for fortsatt mer å hente på trykksiden... hehe Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 forresten så har jeg nettopp fått høre at 230fmotoren er med underspyling, noen som kan si om detta stemmer? isåfall blir det den orginalblokka som blir satt i benk til vintern. med en marineveiv og nye råder og stempler og med 531topp kan det jo bli riktig så bra.. 6084733[/snapback] Så det blir omtrent slik det blir bygget? Må være deilig å kunne en Volvo-motor ut og inn da, vite hvor hver skrue skal sitte Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 forresten så har jeg nettopp fått høre at 230fmotoren er med underspyling, noen som kan si om detta stemmer? isåfall blir det den orginalblokka som blir satt i benk til vintern. med en marineveiv og nye råder og stempler og med 531topp kan det jo bli riktig så bra.. 6084733[/snapback] Så det blir omtrent slik det blir bygget? Må være deilig å kunne en Volvo-motor ut og inn da, vite hvor hver skrue skal sitte 6191099[/snapback] har nesten null kompetanse om motorbygging, så selve bygginga blir nok satt bort.. har budsjett på ca 60.00kr. så satser på rundt 300-350 bruksbilhester.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Minor setback - Slettet 27 off-topic innlegg, fra nå av handler denne tråden om Kentsors bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå