Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog 91 volvo 240TIC "Prosjekt gRåtass"


kentsor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oi var heldig med dele bilen  :w00t:

sjekka noe mer med lakkeringa?

¨har sett du har lagt ut felgene for salg.

finni noen andre?

6073530[/snapback]

 

ja, var heldig med den.

 

hvem lakkering sikter du til?

 

Ja, har finni noen andre. er du inntresert i å handle?

 

forresten så har jeg nettopp fått høre at 230fmotoren er med underspyling, noen som kan si om detta stemmer? isåfall blir det den orginalblokka som blir satt i benk til vintern. med en marineveiv og nye råder og stempler og med 531topp kan det jo bli riktig så bra..

Endret av kentsor
Lenke til kommentar
Tenkte på den 2 delte lakkeringa tears effekten?

 

men hvorfor skal du bytte felger de er jo drit kule de du har :thumbup:

6092290[/snapback]

 

nei, det blir nok lagt på is den lakken... men har noe tanker anngående ett litt annet design, men får se. blir uansett ikke no før til vintern. regner nok med at jeg bygger ny motor før lakk.

 

hvorfor? tja, kan jo hende jeg har finni noen som er enda kulere da.. hehe

Lenke til kommentar

Kjempebra bil du har fått til Kentsor=)

Har følgt med her nesten dagligt, siden du tipset om worklogen din på VolvoCars på Blink. Skal si du har fått til noe=) Stillig bil=) Lykke til videre=)

Og kor finne jeg de bildene du nevner??

 

Mvh

JKen

Lenke til kommentar
Kjempebra bil du har fått til Kentsor=)

Har følgt med her nesten dagligt, siden du tipset om worklogen din på VolvoCars på Blink. Skal si du har fått til noe=) Stillig bil=) Lykke til videre=)

Og kor finne jeg de bildene du nevner??

 

Mvh

JKen

6116022[/snapback]

 

takker så mye :)

bildene fra strømstad du mener? de er tidligere i workloggen.

bilen kan også ses på canal motor om dagen med en mindre edru eier på høyresiden..

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

endelig fått bytta høyre framlykt.. reflektoren der har vært rusten i lang tid, men har drøyd byttet i lang tid.. har oxo begynt å bytte alle foringene på noen andre bærebruer jeg har liggende.. like greit å bytte nå som jeg skal ha på sperreakseln. den gamle akseln har bokstavelig talt begynt å "synge" på siste verset nå. blir nye taroxbremser og polyrethan-foringer før den blir satt på..

Lenke til kommentar
du må få tatt noen bilder mens du holder på :yes: . liker bilder :thumbup:

finni nye felger enda a?

syns det var en stolt eier som kjørte forbi folkemengden på 17mai he he :cool:

6128942[/snapback]

 

prøvde faktisk å kjøre så anonymt som mulig forbi folkemendene ass... lada ikke unødvendig trykk da... hehe.

 

må få lagd meg en photobucket konto, får ikke lagt ut flere bilder her nå.. :cry:

Lenke til kommentar
du må få tatt noen bilder mens du holder på :yes: . liker bilder :thumbup:

finni nye felger enda a?

syns det var en stolt eier som kjørte forbi folkemengden på 17mai he he :cool:

6128942[/snapback]

 

prøvde faktisk å kjøre så anonymt som mulig forbi folkemendene ass... lada ikke unødvendig trykk da... hehe.

 

må få lagd meg en photobucket konto, får ikke lagt ut flere bilder her nå.. :cry:

6129667[/snapback]

 

 

legg inn bilder på sol foto der kan du ha så mange du vill :w00t:

http://photobook.sol.no/

Endret av -volvo850-
Lenke til kommentar

På tpc treffet traff jeg en fyr som ga meg en veldig god pris på hellakkering. så jeg regner med at det blir hellakkering til vintern. og det blir ensfarga. enten saffran eller laserblå.

 

oxo finni ut at jeg må få bygd no mer motor snart. ble nemmelig frakjørt av en mazda 323 4x4turbo. surt.... :(

Lenke til kommentar
forresten så har jeg nettopp fått høre at 230fmotoren er med underspyling, noen som  kan si om detta stemmer? isåfall blir det den orginalblokka som blir satt i benk til vintern. med en marineveiv og nye råder og stempler og med 531topp kan det jo bli riktig så bra..

6084733[/snapback]

Så det blir omtrent slik det blir bygget?

Må være deilig å kunne en Volvo-motor ut og inn da, vite hvor hver skrue skal sitte :D

Lenke til kommentar
forresten så har jeg nettopp fått høre at 230fmotoren er med underspyling, noen som  kan si om detta stemmer? isåfall blir det den orginalblokka som blir satt i benk til vintern. med en marineveiv og nye råder og stempler og med 531topp kan det jo bli riktig så bra..

6084733[/snapback]

Så det blir omtrent slik det blir bygget?

Må være deilig å kunne en Volvo-motor ut og inn da, vite hvor hver skrue skal sitte :D

6191099[/snapback]

 

har nesten null kompetanse om motorbygging, så selve bygginga blir nok satt bort..

 

har budsjett på ca 60.00kr. så satser på rundt 300-350 bruksbilhester..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...