Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog 91 volvo 240TIC "Prosjekt gRåtass"


kentsor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei den 142 solgte jeg nå i høst. showcase, jaja, men hva er egentlig forskjellen på en showcase og en worklog? hehe. her er noen fler bilder av den.

5423604[/snapback]

Er det gt eller gtx instrument?

5966371[/snapback]

 

r-sport instrumenter til 240.

5966538[/snapback]

ja det stemmer det...

var jo i en slik eg har sett på bilde en plass

Lenke til kommentar
nei den 142 solgte jeg nå i høst. showcase, jaja, men hva er egentlig forskjellen på en showcase og en worklog? hehe. her er noen fler bilder av den.

5423604[/snapback]

Er det gt eller gtx instrument?

5966371[/snapback]

 

r-sport instrumenter til 240.

5966538[/snapback]

ja det stemmer det...

var jo i en slik eg har sett på bilde en plass

5966558[/snapback]

 

den bilen skulle nå hatt det gamle reodor speedometeret egentlig da, men men..

Lenke til kommentar
Nå har det vært litt tamt her i det siste, fått på plass en ordentlig IC og puffa opp turbotrykket noe særlig?

6016308[/snapback]

 

nei, vært ganske stille her i det siste. har trykket på en kilo enda, og kjører med orginal ic. er rimelig støvete i lommeboka nå. prøver å få ferdig harleyen til oslo open 20mai, så det går litt tid på den om dagen. + også har vi jo brukt mye tid på peterbilten for å få istand den til motormessa. nå står den utstillt og nypolert, så da er den ihvertfall ferdig og verkstedet åpent.

 

anng. volvo'n: så regner jeg med at det blir bestillt truetrac sperre nå når skattepenga kommer, også skal jeg begynne med ett nytt innsug med ekstra dysene plassert på innsuget istedenfor på intercollern sånn som jeg har det nå før jeg monterer den nye ic'n og ic'røra.

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

har usett kjøpt meg en 91modell 240poltibil. eiern visste ikke om det var sperre på den. hang visst ikke no skilt på akseln. hvor står evt nummere og sånt på akseln. eieren mente at klumpen i seg selv så rimelig stor ut. noen som vet om det ble levert noe spesiellt utstyr i politibilene... sånn bortsett fra fangesete og våpenboks (som fortsatt er i bilen, hehe).

 

kjøper først og spørr etterpå. er uansett noen deler på den jeg trenger til den 88modellen min.. og noe av listverket og bakruta skal over på tic'n. visst noen skulle trenge noen deler, såer det bare å gi lyd fra seg.

Endret av kentsor
Lenke til kommentar
oooh... Jeg ble interessert! Jeg trenger diverse småting..

 

Har du den lange svarte lista over fangern bak? Mangler den...

Og dekselet over venstre baklampe, på innsida..

6024931[/snapback]

 

den lista over bakfangern her er med kromstripe på. men det dekselet har jeg sikkert. henter bilen neste helg, så da ska jeg skru det av før jeg leverern på kroten..

Lenke til kommentar
Servo tannstanga/pumpa om du ikkje skal ha formye da :whistle:

6029560[/snapback]

 

der trur jeg faktisk jeg skal være så ærlig å si at jeg ikke gidder å skru av.. blir vanskelig å taue fram å tilbake, skru osv.. det skjønner du håper jeg..

Lenke til kommentar

Da har jeg vært å henta politibilen, og gjett om jeg ble glad når vi heiste den opp.... Det satt en sperreaksel under der :dribble: Så dette visste seg å bli litt av ett kjøp.

 

For 3000kr (minus vrakpant 1500) får man:

-sperreaksel

-intercooler til en el annen bmw

-samco slanger for 3000kr

-listverk til min egen bil

-baklys til "kjøp og selg" volvoen

-531 topp til neste års motorbygge

-grove stabstag

 

husker ikke mer ifarta, men syns nå uansett dette ble ett sinnsykt bra utbytte av 1500kr..

sitter velourseter foran, dem ska jeg ikke ta, men lurer på fangesetet bak bare for morro skyld, hehe. sikkert sitti noen slemminger der, lol

 

im a happy camper :w00t:

 

noen pics

 

noen som vet hva den manifolden der egentlig er til? veldig høyt plassergt turbo..

post-91628-1146914700_thumb.jpg

post-91628-1146914742_thumb.jpg

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...