Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog 91 volvo 240TIC "Prosjekt gRåtass"


kentsor

Anbefalte innlegg

Eneste jeg tror jeg har å utsette, er vel at jeg syntes R'en på bakluka ser litt stor ut :p

5946779[/snapback]

 

Enig, den så malplassert ut... Jeg har alltid vært fan av helt dekalløse bakluker, ser mye, mye penere ut. Hadde jeg kjøpt en Volvo V70R (eksempel), hadde jeg bedt de levere den dekalløs - Helt clean ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste jeg tror jeg har å utsette, er vel at jeg syntes R'en på bakluka ser litt stor ut :p

5946779[/snapback]

 

Enig, den så malplassert ut... Jeg har alltid vært fan av helt dekalløse bakluker, ser mye, mye penere ut. Hadde jeg kjøpt en Volvo V70R (eksempel), hadde jeg bedt de levere den dekalløs - Helt clean ;)

5946788[/snapback]

 

joa, sant nok egentlig, er en orginal volvo r da. sku lakka den svart. men uansett gutter... den blir... hehe

Lenke til kommentar
Heheh, pleier å bli sånn, Kentsor :p

 

Hørt noe mer ang. skiltplate til meg? :whistle:

 

Uansett, bilen ser kjempebra ut nå.. akkurat slik en 240 skal se ut, enig der.. Eneste jeg tror jeg har å utsette, er vel at jeg syntes R'en på bakluka ser litt stor ut :p

5946779[/snapback]

 

trur du jeg skaffer deg plate når du kritiserer r'n min? hehehe.

Dem hadde ikke fler inne, men han skulle si ifra når dem fikk inn

Lenke til kommentar
Synes slik F&F-design ikke hører hjemme på en slik bil, ellers ok. :)

5952056[/snapback]

 

kan forsåvidt være litt enig. men for å skille seg ut fra 100.000 ensfarga volvoer må man jo gjøre noe. det som er kult med en sånn design er jo at man kan beholde orginallakken på toppen og i dører og motorom uten at det blir rart.

Lenke til kommentar
Hvis du vil skille deg ut, så kan du jo rullemale den signalgrønn. Hvis du vil ha en killer 240, så behold den smooth. ;) Iallfall min mening, heller en kul diskre 240 enn en som hører hjemme i lokal bygdekommune som Askøy. :innocent:

5952127[/snapback]

 

forskjell på å ødelegge en bil å ha dårlig smak da..

forskjell på å blø, og kappe av seg beinet liksom

Lenke til kommentar
Heheh, pleier å bli sånn, Kentsor :p

 

Hørt noe mer ang. skiltplate til meg? :whistle:

 

Uansett, bilen ser kjempebra ut nå.. akkurat slik en 240 skal se ut, enig der.. Eneste jeg tror jeg har å utsette, er vel at jeg syntes R'en på bakluka ser litt stor ut :p

5946779[/snapback]

 

trur du jeg skaffer deg plate når du kritiserer r'n min? hehehe.

Dem hadde ikke fler inne, men han skulle si ifra når dem fikk inn

5949064[/snapback]

Kritiserer ingenting jeg :) Eller, det var bare konstruktiv kritikk fra min side, at den så litt stor ut der bakpå.. :) Men ja, for all del, la den bli.. det må den.

 

Og okay, angående skiltplata.. Jeg venter jeg veit du..

Lenke til kommentar
åpne øya folkens. og sleng meningene på bordet en bruker på bilforumet photoshoppa vogna mi. jeg syns det ble ganske kult

5951820[/snapback]

 

Jeg syns faktisk dette så ganske bra ut. Ikke for overdrevet, og heller ikke helt vanlig. Fargene var heller ikke så skrikende at det blir for mye ut av det.

Lenke til kommentar
Forresten, en kamerat av meg har lakkert sin i to farger...

 

Den var orginal sølv, men gadd ikke hellakkere i annen farge siden det ble så mye jobb.. Da tok vi to-tona.. :p Jeg synes det ble veldig rått! sorry for ikke bedre bilde..

5953265[/snapback]

Dette er forbeholdt bobba.....jeg betrakter dette nesten som helligbrøde :)

Lenke til kommentar

syns hvis det skal dellakkeres så må det være en metallic farge. mine to personlige kandidater er v70saffrangul eller v60blå metallic. en base farge kan fort se bengalakk ut.. (bare min mening) Og ett rett skille vil jeg heller ikke ha.. Ser ikke ut som om det er fler som vil modde kjerra på bilforumet, så får ikke se mer forslag.. buhuuuuuuu :cry:

Lenke til kommentar

300km/t ja, vet aldri når man havner utafor en real utforbakke;)

bygd og kalibrert av speedometerservice i oslo :)

 

flammer kommer aldri på min bil kan jeg si. hehe.

og nei, garajelakk blir det heller ikke.

 

Har forresten også fått tak i distanseklosser til å ha imellom vingen og bagasjelokket. kommer nok til å hjelpe en hel del. blir ihvertfall grommere bakfra. prøve å få satt på dem og poly-foringen på panhardstagget i helgen.

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...