Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog 91 volvo 240TIC "Prosjekt gRåtass"


kentsor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe grt da nr200. hehe

 

det lille uhellet kommer til å koste meg masse. nye coolern og to nye slangebiter kom på 4400kr + mva, også må jeg bygge om alle intercoolerrøra.

 

har fått tak i en ny orginal cooler i tillegg. så det som skjer nå er at jeg setter inn en orginal igjen og skrur ned trykket, og kjører med den mens jeg bygger nye intercoolerrør i rustfritt, med silikonslanger. dem slangene er grisedyre. er 3" på den nye coolern mot 2,5" på den gamle, så passer bra å bytte alt nå..

 

og jobb-bilen er en helt vanlig smart.

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

da er kjerra operativ igjen. med orginal intercooler riktignok, og bare en kilo i ladetrykk, men flytter seg fortsatt ganske årleit.

 

hadde den oppe på en bukk på ett bilverksted i ski, og sjekka foringer, endeledd og bærekuler. alt er bra! litt letta nå. momentstagga var litt slitne, men hadde gått igjennom en pkk. der har jeg jo kjøpt polyrethan alikevel.

 

legger også ut ett bilde av den intercoolern som skal på etterhvert. ic 3500+mva

silikonslanger 450+mva pr stk..

post-91628-1144786811_thumb.jpg

Endret av kentsor
Lenke til kommentar

joa, men var bare tilfeldigheter at jeg satt på en orginal igjen. men volvoen må jo ut å rulle. Strømstad imorgen vettu, hehe

 

den nye coolern ja, er litt spent selv.

 

gjort litt småting idag, satt inn de ett par jbl 6x9 i hattehylla, og satt inn den nye blaupunktspillern. ellers egentlig bare vaska, shina og rydda.

post-91628-1144880316_thumb.jpg

post-91628-1144880340_thumb.jpg

Endret av kentsor
Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for at 940'n min er på karosseriverkstedet, hadde jeg også vært der :) Stilige bilder. Btw - Hvem er dama? Hu kunne trengt ett stk BH 2 nummer større ;)

5917813[/snapback]

 

hehehe, skal hilse hu å si det... hehe.

 

OG NEI! DET ER I K K E DAMA MI...

Endret av kentsor
Lenke til kommentar
Halla, kjører den 850ien du hadde før rundt her ett sted? syns jeg så en prikk lik en.

så det var noen som spruta litt gummi på deg, tok du hevn he he. :D

 

har du noen flere bilder av bilen el?? (240ien assa)

5919751[/snapback]

 

ikke så mange bilder av bilen sånn som den er nå. får ta en fotosession en dag. det jeg har ligger egentli i tråden.

 

jo den gamle 850ien min solgte jeg til en kar i askim. så den er i området her rett som det er den.

 

gummihelvete ja... trur du den driten brannt seg fast ell. må nok poleres litt her. nei, trur ikke han hadde tatt det så tungt. det var den hvite mercefaen på bildene som sto for detta. og selv så satt jeg full på høger side. og no burning i gatene er vi vel faktisk litt for voksne til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...