kentsor Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Ble pent, men akk så høy 5892806[/snapback] sitter 40mm senkesett på den, håper det setter seg litt til. men må nok ta en liten diskusjon med black og decker trur jeg, hehe Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 justert opp trykket til 1.1 idag. går ikke som den skal, her må det justeres på mf2 boksen.. virker som den går for fet på lave turtall og for magert med litt trykk på høye turtall... hmmm Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Pene R-felger, lurer litt på om jeg skal kjøpe slike til 940'n min. Hvor kjøpte du de / pris? Går ut fra at du har ovegangsspacere? Isåfall hvilken type bruker du? (jeg må ha samme ) Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Pene R-felger, lurer litt på om jeg skal kjøpe slike til 940'n min.Hvor kjøpte du de / pris? Går ut fra at du har ovegangsspacere? Isåfall hvilken type bruker du? (jeg må ha samme ) 5893081[/snapback] kjøpte spacera på pedersen racing 25mm foran, 30mm bak. kosta ca 2000kr. Felga har jeg ordna litt med gjennom diverse kjente for å få dem billigst mulig. så kan ikke si hvor mye dem kommer til å koste. trur det er "dekkmestern" kjeden som fører de.. sikkert fler. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 leker man med trykket er det en stor sjanse for at man kan drite seg ut på ett eller annet. det klarte jeg å gjøre idag. blåste hele intercoolern skikkelig. sprakk hele siden på den. visste jo at dette var ett svakt punkt, så kan jo ikke annet enn å skylde på meg selv.. nå regner jeg med at jeg handler alu-cooler imorgen, så da blir det mere trykk... begynner å skyve skikkelig unna nå =)))))) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 leker man med trykket er det en stor sjanse for at man kan drite seg ut på ett eller annet. det klarte jeg å gjøre idag. blåste hele intercoolern skikkelig. sprakk hele siden på den. visste jo at dette var ett svakt punkt, så kan jo ikke annet enn å skylde på meg selv.. nå regner jeg med at jeg handler alu-cooler imorgen, så da blir det mere trykk... begynner å skyve skikkelig unna nå =)))))) 5894743[/snapback] Surt Hva slags turbo har du? Skal sjekke ang. felgene 8x18 ville vært greit på 940'n tror jeg... Så på spacerne på Pedersen, regner med jeg bestiller noe derfra snart ja =) (spesielt _hvite_ blinkers, oransje er fæææle!) Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 leker man med trykket er det en stor sjanse for at man kan drite seg ut på ett eller annet. det klarte jeg å gjøre idag. blåste hele intercoolern skikkelig. sprakk hele siden på den. visste jo at dette var ett svakt punkt, så kan jo ikke annet enn å skylde på meg selv.. nå regner jeg med at jeg handler alu-cooler imorgen, så da blir det mere trykk... begynner å skyve skikkelig unna nå =)))))) 5894743[/snapback] Surt Hva slags turbo har du? Skal sjekke ang. felgene 8x18 ville vært greit på 940'n tror jeg... Så på spacerne på Pedersen, regner med jeg bestiller noe derfra snart ja =) (spesielt _hvite_ blinkers, oransje er fæææle!) 5895179[/snapback] pedersen er værste godtebutikken for oss volvofolk. er 8x18 jeg har nå. Har en garrett t3 Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) oysfaerg: får ikke sendt deg pm pga av at forumet ikke finner navnet ditt. rart. men er ikke så pirkete på om noe er off topic eller topic, så kan ta det her. hehe er usikker anngående s60 felger. men har en kompis som kjører med v70 felger på sin s60, så det kan ikke være store forskjellen. får bare sammenligne innpresset på s60 med v70. felga jeg kjøpte er til v70 Endret 9. april 2006 av kentsor Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 oysfaerg:får ikke sendt deg pm pga av at forumet ikke finner navnet ditt. rart. men er ikke så pirkete på om noe er off topic eller topic, så kan ta det her. hehe er usikker anngående s60 felger. men har en kompis som kjører med v70 felger på sin s60, så det kan ikke være store forskjellen. får bare sammenligne innpresset på s60 med v70. felga jeg kjøpte er til v70 5895618[/snapback] Hehe OK:) Da skal jeg sjekke det opp med høvdingene på forumet. Felgene du kjøpte er til V70 ja ok... Men det må være av nyere modell, da de felgene ikke kom før i 2001? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 oysfaerg:får ikke sendt deg pm pga av at forumet ikke finner navnet ditt. rart. men er ikke så pirkete på om noe er off topic eller topic, så kan ta det her. hehe er usikker anngående s60 felger. men har en kompis som kjører med v70 felger på sin s60, så det kan ikke være store forskjellen. får bare sammenligne innpresset på s60 med v70. felga jeg kjøpte er til v70 5895618[/snapback] Hehe OK:) Da skal jeg sjekke det opp med høvdingene på forumet. Felgene du kjøpte er til V70 ja ok... Men det må være av nyere modell, da de felgene ikke kom før i 2001? 5895638[/snapback] er replica felger da. ikke orginale volvofelger. blir lagd til alle volvos forhjulsgnagere. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Trist med IC-en da, ble for hardt liv for den Var det ved kjøring med raskt gasspådrag det skjedde eller? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ble pent, men akk så høy 5892806[/snapback] Jeg syns den er akkurat passe høy, den skal ikke akkurat skarape veien heller... Pen og cleen kentsor! Liker denne 240'en.. Lenke til kommentar
-volvo850- Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 fått fiksa sprekken i intercoolern ell? skrudde litt for mye på trykke ... digga den lyden i volvoen hørtes hissig ut... sorry maset men fiksa bilder el Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Trist med IC-en da, ble for hardt liv for den Var det ved kjøring med raskt gasspådrag det skjedde eller? 5899229[/snapback] ja, gassa litt hardt ut fra ett kryss. men bremsa fort ned igjen. lol. ny stoooor intercooler hentes imorgen hos KRBtrading. så da kan trykket bli hvor det er en stund =))) Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Ble pent, men akk så høy 5892806[/snapback] Jeg syns den er akkurat passe høy, den skal ikke akkurat skarape veien heller... Pen og cleen kentsor! Liker denne 240'en.. 5900345[/snapback] er litt usikker. men vil ikke ha en harry veiskrape heller. men blir nok å få den ned litt i ræva. nå er den 2cm høyere bak enn foran, og det er absolutt ikke riktig.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 fått fiksa sprekken i intercoolern ell? skrudde litt for mye på trykke ...digga den lyden i volvoen hørtes hissig ut... sorry maset men fiksa bilder el 5900604[/snapback] mått jobbe overtid idag han fyren som har dem, så han skulle sende bilde imorgen sa han. lite å få gjort med det.. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 snakka med krb idag. sku ordne en greit stor (og holdbar) alu-cooler for 3500kr pluss moms, så da blei fattern sendt på handletur dit imorgen. også vært innom pedersen racing og handla stive motorfester og girkassefeste, motorn vrir seg jo no sinnsykt når den får litt mer moment, og polyrethan foringer til momentstag og panhardstag. det var alt lommeboka tillot denne gangen (faktisk litt over også), så får komplettere foringene nærmere sommern.. og idag var sjefen så snill at han lånte meg en av firmaets grombiler, siden volvoen hadde driftstans. ett lite plaster på såret. sinnsykt morsom bil å kjøre ass... ladies love it... hehe Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 og idag var sjefen så snill at han lånte meg en av firmaets grombiler, siden volvoen hadde driftstans. ett lite plaster på såret. sinnsykt morsom bil å kjøre ass... ladies love it... hehe Lite fet da! :!: :!: Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 og idag var sjefen så snill at han lånte meg en av firmaets grombiler, siden volvoen hadde driftstans. ett lite plaster på såret. sinnsykt morsom bil å kjøre ass... ladies love it... hehe 5900822[/snapback] Ikke si at du var innom Ski igår Så nemlig den samme bilen her. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) og idag var sjefen så snill at han lånte meg en av firmaets grombiler, siden volvoen hadde driftstans. ett lite plaster på såret. sinnsykt morsom bil å kjøre ass... ladies love it... hehe 5900822[/snapback] Ikke si at du var innom Ski igår Så nemlig den samme bilen her. 5903709[/snapback] var ett par turer i ski igår jo. bor jo i hobøl... hvem tar da innlegg 200??? Endret 11. april 2006 av kentsor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå