themanfrom Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har hk av typen MSI MS-6511 Ver. 01, men, kortet er ikke å finne på MSI sin hjemmeside, verken søking, eller manuelt fremleting :S Hvordan skal jeg da vite hvor jeg skal koble alle leds og startknapper osv :S, eller, hvilken rekkefølge, vet hvor jeg skal koble det. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Dette er veldig vanlig for OEM hovedkort. Hovedkort laget for store PC produsenter (dell, HP, Packard bell..osv). Og du er ikke alene om ditt problem. Jeg leste ikke hele tråde, men kanskje løsningen ligger her: http://www.pcclub.com/forum/messageview.cf...&threadid=16689 AKIRA Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Ret i at det er Pcprodusent kort ja, Packard Bell.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Men da får jeg gjette meg fram, sånn som jeg gjorde sist :S Siden din vil ikke vises <--- Edit Endret 10. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå