Howard Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Windows XP Service Pack 1 Service Pack 1 for Windows XP er nå klar. Pakken inneholder en samling av en rekke oppdateringer til Windows XP. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1023 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 pakken inneholder to stygge overraskelser. 1) brukere av skandiabanken kan finne ut at de ikke kan laste ned sertifikater. 2) service pack 1 sjekker om den kopien du har er pirat-kopiert (eller beta?). mange har pirat versjonen tror jeg da orginalen har en sann teit funksjon som låser OSet til hardwaren. bytt hovedkort med orginal winxp og du må installere den på nytt. kjekt. ) duh... like koselig som cd plater som ikke kan avspilles på cd-rom. linux rulez! Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Nyhet?? har vel vært ute minst en uke.....:smile: Lenke til kommentar
Keyzer Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Når jeg prøver og installere pakken får jeg beskjed om at "Service Pack 1 Setup canceled." Har fått XP versionen fra Dell. Noen som vet hvordan man skal løse dette? Lenke til kommentar
oddne Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hvis du har fått XP fra Dell kan du bare glemme å installere SP1... CD-Key'en fra Dell som du bruker er sikkert den første som ble tilgjengelig på internett og er dermed blokkert fra MS når du prøver å installere SP1... Skaff deg en ordentlig CD-Key. O Lenke til kommentar
Keyzer Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hvordan skifter jeg cd key da. Hvis det går ann da uten og reinstallere. Har en del xp versioner her, kunne jo teste alle. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg får feilmeldingen "Setup could not verify the integrity of the update .inf. Make sure the cryptographic service is running on the computer". Så skjer det ikke noe mer. Andre som har opplevd dette? Forslag til hva som kan hjelpe? Jeg kjører Win XP Pro engelsk versjon. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hvorfor ikke bare kjøpe WinXP med SP1 innebygd da? Den funker utmerket :smile: Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ja, for det gidder man når man allerede har en xp-lisens og kan lsate ned SP gratis. Lenke til kommentar
staljin1 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 10:59, hstokset skrev:pakken inneholder to stygge overraskelser.1) brukere av skandiabanken kan finne ut at de ikke kan laste ned sertifikater. Hei, Last ned sertifikat FØR du installerer SP1 og da er alt OK. Det virket for meg i hverfall. Staljin Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Funker denne SP1 til Norske versjoner også?? Lenke til kommentar
eien Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 **fjernet av moderator** Spørsmål etter CD-keys (som dette var før eg (Vegard) redigerte teksten) blir ikkje satt pris på. [ endret av kilogram den 2002-09-10 16:32 ] Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Her er linken til en DOC-fil som beskriver de feilene som kan oppstå ved installasjon av SP1. Macint0sh: I ditt tilfelle må du inn i "Administrative ToolsServices" og aktivere "Cryptographic Services". Selv får jeg ikke installert SP1, får som Keyzer "Setup Canceled" helt uten forvarsel. Jeg har en lovlig anskaffet CD-key. Men jeg fikk til å slipstreame SP1 i WinXP, og jeg får heller reinstallere med denne neste gang jeg gjør omfattende bytte av hardware... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 12:38, Nysil skrev:Funker denne SP1 til Norske versjoner også?? det er bare den engelske som er ute, du må nok vente en uke eller to på den norske versjonen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: bytt hovedkort med orginal winxp og du må installere den på nytt. kjekt. ) duh... Dette er direkte løgn. Du må recertifere installasjonen din. Det tar noen sekunder over internet, eller så kan du ringe MS og få en ny certifiserings nøkkel. Lenke til kommentar
vfri Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Dersom dere har problemer relatert til piratkopiert versjon av XP når dere skal innstallere sp1 er det veldig enkelt å omgå. Bruk følgende link for utfyllende informasjon: Når skjønner folk at dette ikkje er lov? [ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-09-17 16:37 ] Lenke til kommentar
Lupus Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 er det noen andre plasser man kan laste ned SP'en? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 12:17, skrev Macint0sh:Jeg får feilmeldingen "Setup could not verify the integrity of the update .inf. Make sure the cryptographic service is running on the computer". Så skjer det ikke noe mer. Andre som har opplevd dette? Forslag til hva som kan hjelpe? Jeg kjører Win XP Pro engelsk versjon. Av respekt så lurer jeg på om du kjører norsk SP1? Isåfall er det feilen da :smile: Men det kan jo være at XP ikke syns at SP1 som du har lasta ned er helt korrekt av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Noen som aner når den norske SP1 kommer? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Norsk SP1 er jo ikke ute... Hvordan skal han da kunne kjøre/installere den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå