Admin'c Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei, har en aopen minipc som jeg vil kjøre 1360*768 med, men problemet er at det integrerte intelskjermkortet ikke støtter denne oppløsningen. Har noen noen forslag til hvordan jeg kan få kjørt denne oppløsningen? Klarte 1366, men den er 6px for stor, noe som ikke gikk bra. Skjermen er en viewsonic 32" tv som jeg har koblet til med hdmi til dvi. Hadde vært fint å få kjørt den i 1:1 oppløsning Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kan du ikke sette custum resolutions i driver software? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Eller du kan prøve å sette oppløsning med Powerstrip. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Powerstrip er vel det nærmeste du kommer. Men dette er jo et evig problematikk. Min kjører 1280x720. Men jeg kjører også Media Center 2005 på den, og har lastet ned egne drivere fra ATI til mitt kort. Da kan jeg i Media Center velge 720p oppløsning så er alt perfekt. Prøv powerstrip. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du vil kjøre den oppløsninge du har valgt der da HD oppløsninger er 1280x720. AKIRA Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 takk for svar, har testet powerstrip, rivatuner etc uten hell. Driverene lar meg bare kjøre 1366*768 noe som kødder til skjermen. Grunnen til at jeg vil kjøre 1:1 er at de bare skal brukes til databruk og ikke film, derfor hadde det vært greit med den oppløsningen tvn liker best, for beste bilder =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå