confusion Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Noen som vet om det går å sette en 1.8 liter Golf GTI motor i en Polo Coupe C 86 mod? Hart byttet motor før, men er veldi usikker på om det går å få oppi denne motoren, hehe... gidder liksom ikkje kjøpe motor bare for å teste. Og vis noen lurte så, JA, det er en hobby... Vis du ikkje har annet en tull å slenge med så ikkje svar. Lenke til kommentar
Spoocyman Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hey.. Det skal kunne gå, men motor-festene er ikkje like. Så du må nokk sveise litt tenker eg Så er det jo det eletriske då... men viss du har lit peil. så er det jort på en kvell Ellers kan det være du må bygge om driv-axlingene siden polo er lit smalere en golf. men dette er eg ikkje sikker på altså... Var dette til hjelp? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hvorfor golf motor? kan du ikke putte nedi en polo G40 motor i steden, så får du litt mere fres i bilen også...?? Lenke til kommentar
confusion Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 En G40 motor er flott det. skulle gjærne satt oppi en sånnen jeg. Problemet er bare at eg ikkje vet kor eg kan få tak i en sånnen motor, det er tros alt litt sjeldne motorer... Vis du vet om en side på nette eller noe sånt så gi beskjed da. jeg leter hele tida selv men finner ingen ting... Mvh ConFusion Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Finner hele biler her til grei pris... http://www.mobile.de Lenke til kommentar
confusion Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 takker masse, fant en del biler der.... Mvh ConFusion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå