Schnickaschnicka Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har kjøpt data og lurte på om det var noen oppgraderinger jeg kunne gjøre for å få den bedre. Her er stats: Amd 3700+ Asus A8N Sli Deluxe Club3d 7800gt Patriot 2gb Hiper 580 Thermaltake Tsunami 250 gb Noe kult jeg kan gjøre med utseende eller oppgradere? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Du kan oppgradere alt, men det er det fint lite poeng i. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Sjekk casemods-forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 det eneste du kunne oppgradert sånn som jeg ser det er og kjøpe et til skjermkort av samme type og så sette dem i SLI, men det er ikke mye vits i, ta heller og gjør noen casemods på kabinettet, det er billigere og kan gjøre mye... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Eg spør: Har du behov for å gjere noko med den? Dersom du føler eit behov for å putte litt lys i den, lage eit vindu, montere ei vifte eller 2 ekstra så må du for all del gjere det. Å oppgradere trur eg strengt tatt ikkje er nødvendig, med mindre du har eit par tusenlappar å kaste vekk. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 1 skjerm til mer hd plass ellers er det ikke mer nyttig å bruke pengene på tror jeg x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå