Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp meg med å få vekk laggingen ! :D

Anbefalte innlegg

Går rett på selve problemet da jeg har testet MYE selv. Jeg spiller mye online, der i blant cs. Med en gang folk bruker den andre pc'en i huset (dvs logger seg inn) starter jeg å pinge rundt 5-200 ms. Altså så spretter pingen opp noe fryktelig hvert 2 sekund. Jeg har slått av absolutt alle programmer, kjørt adaware, og liknende programmer. Eneste som tar å retter opp problemet er å stenge explorer.exe på den pcen som er infisert med ett eller annet mystisk no. Dette har ingenting med wireless å gjøre da jeg har testet med kabel. SÅ tenkte kanskje noen av dere der ute som besitter den kunnskapen som kan løse problemet mitt. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge er helt reine for dette. Pingen er helt fin så lenge det kun er min som står på. Det er garantert den andre pcen som er problemet. stenger jeg explorer.exe på den, fungerer det. Stengte også windows Audio i tjenester (services) en gang og fikk vekk pingproblemet. Men etter en restart gjorde jeg det samme å da skjedde det ingen ting. Det er noe som er veldig galt her, fatter bare ikke hva det er !

Lenke til kommentar

Begge kan desverre ikke være så rene, jeg vil tro det er noe som bruker linjen deres max når pcen skrur seg på. pga: viss du fjerner explorer.exe da går allt fint. Se om du finner noe ved å få tak i mange program f.eks adaware . Spybot . Norton . Avast antivirus . clamwind osv osv. www.download.com er en grei plass å få tak i noen av de programmene.

viss du kan, så kan jo du ta å formatere den andre pcen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...