Kolbu! Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 God dag! Jeg har overført film fra mitt sony dv-kamera til pc vha usb. Dette har ikke vært vellykket. Veldig kornete film som tar altfor stor plass på harddisken i forhold til hvor dårlig kvalitet det er på bildet. Spørsmålet mitt er om jeg bør gå til innkjøp av firewire-kabel og overføre med det istedet? kan jeg forvente bedre resultat da? På forhånd takk mvh Lars Kristian Ødegaard Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Spørsmålet mitt er om jeg bør gå til innkjøp av firewire-kabel og overføre med det istedet? kan jeg forvente bedre resultat da? Kort fortalt: Ja. Les her for meir informasjon. Lenke til kommentar
Kolbu! Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Spørsmålet mitt er om jeg bør gå til innkjøp av firewire-kabel og overføre med det istedet? kan jeg forvente bedre resultat da? Kort fortalt: Ja. Les her for meir informasjon. 5417081[/snapback] tusen takk for veldig raskt svar Lenke til kommentar
Kolbu! Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Et spørsmål til jeg kom på i farten. Når jeg overfører film fra kamera til pc vha firewire, vil lyden også bli overført gjennom denne kabelen, eller trenger jeg en separat kabel til lyd? jeg spør siden lyden ikke ble med når jeg overførte med usb.... Lenke til kommentar
torstein9009 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Har selv Sony DCR-HC17E .. å jeg kan bare si at det lønner seg med firewire. ingen annen kommentar til det. Endret 11. januar 2006 av torstein9009 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 6637Braindead: Lyden er med ja. Lenke til kommentar
Kolbu! Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Har selv Sony DCR-HC17E .. å jeg kan bare si at det lønner seg. ingen annen kommentar til det. 5417187[/snapback] lønner seg hva da? firewire eller separat lyd? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Vil tru han meinte firewire. Ikkje noko poeng med separat lyd (veit ikkje om ein kan gjere det ein gong...), då ein får med lyd i full kvalitet ved bruk av firewire. Lenke til kommentar
Kolbu! Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Er det noen spesiell type firewire jeg bør benytte? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Les denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå