Tøråsen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) noen som har noen eerfaringer med dette kabinettet? Her ikke tenkt til og kjøpe nå, men kansje senere Endret 14. januar 2006 av Tøråsen Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Kan noen mods flytte denne, postet feil ser jeg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kan noen mods flytte denne, postet feil ser jeg 5417301[/snapback] Your wish is my command Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 ingen som har noen meninger om dette kabinettet?? Bra kjøling osv? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 til prisen tror jeg du får et ganske greit kabinett, men det er jo vanskelig å si noe sikkert uten å ha kjennskap til det. men den hadde veldig få interne harddisk brønner, bare to, og med de eksterne, så får du plass til toppen tre harddisker, og det er uten noen diskettstasjon... jeg ser den har en intern brønn i tillegg til de fire eksterne brønnene for cd-rom el.l, så hvis du trenger det, så kan det jo være et alternativ... håper dette hjalp litt Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg så ikke at det var så lite plass før nå Men har sett på dette, har litt mer plass og litt rimligere... Noen som har noe og si på dette? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det er et jallakabinett, ikke kjøp det.. Kjøp heller noe som lian li eller noe slikt.. Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) har ikke råd til lian li.. Men hva er det som er jalla med det da? Endret 14. januar 2006 av Tøråsen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kvalitenen er veldig dårlig, og utseende får det til å se jalla ut, men masse lys.. Spar heller litt mer og kjøp et kabinett, istedet for å kjøpe et annet kabinett siden.. Dette blir du ikke fornøyd med.. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 enig kjøp heller raidmax, eller et kabinett som ikke vil se så jalla og plastikkfantasic ut... ta en kikk på prisguid velg ut din favoritt! foressten prisklasse da? Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) 5-600 kr max... Men tenkte litt i stad, skulle vel helst hatt et uten sånn dør foran cd-rommene, hvis jeg skal ha viftestyring... Noe som dette... Endret 14. januar 2006 av Tøråsen Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 greit nok, men kan hende du opplever at det bråker.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Thermaltake Soprano men det er det jo dør forann på.. Thermaltake swing Finnes også i sølv.. Billige og bra kabinetter.. Thermaltake er kvalitet.. Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Hvor i norge selger de Thermaltake swing da?? Det var helt Edit: Fant ut at de hadde det på pcstyling.no Endret 14. januar 2006 av Tøråsen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Gå for det.. Knall kabinett.. Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Tror det blir det, men de var utsolgt for svart Endret 14. januar 2006 av Tøråsen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Velg sølv eller vent.. Et fint kabinett.. Riper syns vel bedre på et svart kabinett, for under sølv lakken er det jo aluminium, som da er sølv farget.. Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Det er sant når jeg tenker over det...bestiller hvis jeg ikke får tak i TG-billett Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Aopen er ogsaa fine kabinetter. Verdt en titt i alle fall. Jeg var svaert fornoeyd med mitt. Jeg mener svart kabinett tar seg mye mye bedre ut enn et soelvfarget. Det virker mye mer stilrent i mine oeyne. Jeg ville proevd aa sett selv naar det kommer til farger. Det aa anbefale Lian Li (som er det dyreste merket paa det norske markedet i dag, saa vidt jeg vet) naar traadstarter kommer med et til 500 er helt bak maal... Et annet merke aa vurdere er Chieftech. Dette er tunge kabinetter, men du faar kvalitet for alle penga og mye plass. Jeg var veldig glad i mitt gamle chieftech Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) aopen er veldig bra også, men sjelden du for aopen med vindu! min kommentar til swing er at den veier 7 kg uten noe inni! blir veldig tungt vis du skal på lan eller no.. ville da heller tatt soprano Endret 14. januar 2006 av hølands_gutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå