Gå til innhold

Sikling på ny forsterker suround

Anbefalte innlegg

vell det er ikke så lenge til feriepenger , skattepenger ol , så tiden for og sikle på nytt hifi utstyr er inne :dribble:

jeg vurderer om jeg kanske burde ha meg en ny forsterker til "hjemmekinoen" min .

fortiden har eg en nad L 70 .

dette er en enkel og grei forskterker til min høytalere som er :

DALI Concept serien med følgene høytalere

Front

BAK

Center

Sub

Jeg regner nesten med at jeg må opp i 10.000 for en brukbar forsterker.

det jeg er mest ute etter og erstatte er noen meget skuffende menyer og instillingsmuligheter i nad'en , men litt mer guffe er heller ikke og si nei takk til :tease:

så denne tråden er oppe for godtlyden forslag med gode menyer og kalibreringsmuligheter , for nad'en ble rett og slett for simpel for meg , savner så alt for mange muligheter . ikke det at lyden ikke tilfredstiller meg , for lyden er helt rå

faktisk så klarer både forsterker og høytalere og henge med lengre en mine ører , altså ingen hørbar klipping på det høyeste lydnivået jeg til nå har spilt på , og det er vell rundt 90-90% av tilgjengelig volum :thumbup:

Forslag motas med STOR glede , ingenting er for dumt ( så lenge det ikke er en eltax sak til 2.000 som Påstår og gi meg 5X2.000.000.000W :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og siden Hifiklubben fører både Denon og Dali, så skulle det være en smal sak for dem å få satt opp en lyttetest med en Denon og høyttaleroppsettet ditt.

Edit: Begynner å bli en stund siden jeg har fulgt med på HiFi-markedet, men Onkyo er kanskje fortsatt en god kandidat på hjemmekinoforsterkere. Siden du nevner kalibreringsmuligheter er kanskje Pioneer også verdt å vurdere, ettersom de har vært kjent for å være eksperter på dette området.

Endret av Exiter
Lenke til kommentar

jeg hadde vert utrolig taknemmelgi for linker til produktene , men ingen nødvendighet

denon er gode alternativer , kan jo ikke si at jeg har lest så noe spesielt negativt om dem , onkyo kan jeg rettogslett si at jeg ikke har hørt noe annet en navnet før ( ivertfal som jeg kan huske)

jeg tror ikke jeg vil bruke en større sum penger på en pioneer forsterker kan ikke si at det er et produkt jeg liker

Lenke til kommentar

tror da at en harman kardon avr 235 som nå er satt ned fra 6000kr til 4000kr hos hificenter.no skulle klare å drive det settet det glimrende! Gikk nylig til innkjøp av en slik selv! ;) kan ikke annet enn å anbefale den

den har 890w strømforsyninger (til sammen.. . det er to strømforsyninger.. 1 til frontene og 1 til resten! genialt, syns jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...