Raastadboy Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 heisann.. når jeg skrur på forsterkern min så kommer det på displayet overload. Hva er feil! det er en technics sa-gx370 Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 fant nettopp ut at vifta på forsterkern ikke går rundt? kan det ha noe med det og gjøre? mvh henrik Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Sjekk om du har en kortslutning enten bak på forsterkeren eller bak på en av høyttalerne. Prøv eventuelt å koble av den høyttaleren og se om det hjelper. Hvis det hjelper ligger problemet inne i en av høytt. Sannsynlig vis på bassen. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Vis jeg skrur på forsterkern så uten noen høytalere tilkoblet kommer det overload likavel! Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 En kompis hadde nettopp samme problem, problemet var for høy spenning på inngangen. Prøv å skru ned volumet på PC/CD-spiller eller hva det nå er du bruker som signalkilde. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 jeg bruker ikke en dritt! fordi jeg prøver bare og få den til og funke! så jeg har ikke koblet til noen høytalere eller cd/pc som spiller! Bare strømm kontakten og da kommer det overload selv om!" Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Skru opp forsterkeren og støvsug den eller blås den ren med trykkluft, evt begge deler. Støv og skitt kan i noen få tilfeller lage en liten kortslutning. Hvis ikke dette hjelper så lukter det litt verksted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå