Freestyler^ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) hei. Jeg får starta å installere windows på den. men når jeg skal reboote og fortsette med instalasjon så får jeg ikke bootet fra den disken. HK: asus a8e-n Harddisk: raptor 36,7 gb 10.000rpm Edit: har lest sata guiden. ikke at den va til noe hjelp.. Endret 10. januar 2006 av Freestyler^ Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Trolig feil innstilling i BIOS for bootrekkefølge. Lenke til kommentar
Nightmare[NAF] Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Lag deg en driver diskett og trykk f6 så fikser det seg skal du se Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Har prøvd det meste i bios. Men skulle ikke tror at man trengte driver når windows faktisk finner disken i starten av installasjon.. finner den i bios åsså.. Har prøvd å finner driver også men fant ikke. HK: asus a8e-n Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ingen andre disker / USB disk / kortleser tilkoblet? Har heller ingen tro på at det trengs driver siden du får formatert / kopiert. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 joda, har en 160 gig å en 8gig tilkoblet. kan det være de som plager raptorn? Lenke til kommentar
GrH Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei! Har samme problemet med min harddisk, bare at jeg har 74gig versjonen. Men får ikke fiksa problemet, så hvordan fiksa du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå