mattjin Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 har nå klart å ødlegge min vietcong cd.. Trenger en side som jeg kan laste ned crack til patch 1.6 fra. Noen tips? Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 det er da ikke ulovelig med no-cd crack.. Er jo ikke snakk om piratkopiering her.. Trenger bare en link til en side som har vietcong 1.6 no cd crack.. NB: har prøvd megagames og den virker ikke Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Dette er nok ikke lov, da du må bruke cden til å innstalere spillet, så bruke den videre for å spille, tror nok ikke firmaet som lager spillet er glad i at folk innstalerer spillet på utallige pcer, så laster alle ned nocd crack For å si det sånt: 1 cd , 10 innstalasjoner, 9 no cd cracks., da vil firmaet ikke tjene noe særlig på det Nå har vi jo din hensikt, men kan allikevell ikke hjelpe deg, vi vet jo hva som er sant eller ei. Dårlig formulert, men det klarer seg Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 jaaauh...de var det eg tenkte meg... ( eg er smart) ..lol.. Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Har orginal cd da.. trenger bare no-cd crack da cd'n er i uorden Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Men det er forsatt ikke lovlig, les den første posten min du... folk bryr seg ikke om hva du sier, det er og blir ulovlig Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 ja ja.. får vel bare hive cd'n da Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Fornuftig av folk og ikke svare ellers kommer det en moderator og kaller deg blåst i hode og gir deg advarsel. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Så lenge du eier originalversjonen kan du bruke hvilke som helst CD-key. Ikke hør på gutta med fiktiv lovbok ved siden av tastaturet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 det er ikke lov å snakke om dette på forumet, om det er lov i boka norske lover har ikke noe med saken å gjøre Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Bruk av no-CD-cracks kan medføre piratkopiering (og brukes til nettopp dette i de fleste tilfeller), og det ønsker vi ikke. Derfor kan vi ikke tillate informasjon om dette på vårt forumet. Tråden stenges pga dette (og fordi det utelukkende er brukt caps i overskrift). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg