LG_91 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Heihei. Maskinen min driver å tuller, tror det kan dreie seg om virus. Men Nod32 finner ingenting. Men maskinen må settes opp helt på nytt. Jeg har aldrig satt opp en PC på nytt før. Hadde satt stor pris på om noen kunne gi meg en komplett guide for hvordan jeg skal gjøre det. Det er snakk om Windows XP Pro. Kan ikke dele filer på lokalen en gang, så jeg kan vell bare flytte hele harddisken over i PC en til lillebror og overføre viktige filer til harddisken hannes. Går det? Hans disk er C, kommer min opp som disk D i PC en hannes da? Begge er ikke delt opp i flere partisjoner. MVH Lasse Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Uten bra antivirus program kan du være like langt om ikke værre hvis du setter din disk i han sin maskin. Viruset vil bli overført og du har nå to smittet maskiner. Bekreft at det er snakk om virus først ved å få noen som har Norten eller noe bedre til å scanne din disk. (feks via eksternt HD kabinett). Her er en dansk guide til hvordan sette opp en ny PC. http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=10...n+af+Windows+XP Prøv å google etter det du vil vite. Finnes sikkert en norsk guide der ute, eller her på forumet. AKIRA Endret 10. januar 2006 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Takker for svar. Er ikke Nod32 bra? Det fikk jo terningkast 6 i en av testene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå