Gå til innhold

Minnekort til w800 funker ikke.

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette problemet passet midt i gamper*** nå som det har oppstått på mobilen til min bedre halvdel som er i Tyrkia. Jeg får ikke gjort noe mer over skypen selv.

Lurer på om dere har noen ideer....

Problemet er rett og slett at mobilen påstår at minnekortet ikke er tilgjengelig. Når hun kobler seg på pc'en med mobilen får hun opp den flyttbare disken og hun kan åpne den, men den er altså helt tom.

Det å slå av og på mobilen er ikke noe problem, den bare informerer om at minnkortet ikke er tilgjengelig. Har også prøvd å ta ut kortet og sette det i igjen, uten noe resultat. Jeg har og så prøvd å sette igang en formatering ved å gå på filbehandling-->mer-->formater ekst. minne. Da står det bare at MemoryStick er utilgjengelig.

Noen fornuftige forslag? Det er fortvilelse ute og går nå. :cry:

Edit: Hele mappestrukturen på minnekortet er altså borte. Er det kanskje derfor den ikke blir registrert av mobilen? Hadde det gått an å bygge det opp igjen?

Endret av pat2004
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingenting med mappestrukturen å gjøre. Den setter telefonen opp automatisk når den formaterer minnekortet (rett meg noen om jeg tar feil). Her er det en av to ting som er galt: enten telefonen eller minnekortet. Prøv å lån ett annet kort og se om mobilen klarer å detektere det, da er konklusjonen klar.

Alternativt putte kortet inn i en annen enhet.

Du kan prøve først å formatere kortet med pcen (høyreklikk på flyttbar disk-> properties) og deretter formatere kortet med mobilen. Funker ikke det så tipper jeg rett og slett at det er kortet som har tatt kvelden.

Endret av Tart
Lenke til kommentar
Har ingenting med mappestrukturen å gjøre. Den setter telefonen opp automatisk  når den formaterer minnekortet (rett meg noen om jeg tar feil). Her er det en av to ting som er galt: enten telefonen eller minnekortet.  Prøv å lån ett annet kort og se om mobilen klarer å detektere det,  da er konklusjonen klar.

Alternativt  putte kortet inn i en annen enhet.

Du kan prøve først å formatere kortet med pcen (høyreklikk på flyttbar disk-> properties)  og deretter formatere kortet med mobilen. Funker ikke det så tipper jeg rett og slett at det er kortet som har tatt kvelden.

5425355[/snapback]

Skal gjøre det. Takk for svar! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...