pat2004 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Hei! Dette problemet passet midt i gamper*** nå som det har oppstått på mobilen til min bedre halvdel som er i Tyrkia. Jeg får ikke gjort noe mer over skypen selv. Lurer på om dere har noen ideer.... Problemet er rett og slett at mobilen påstår at minnekortet ikke er tilgjengelig. Når hun kobler seg på pc'en med mobilen får hun opp den flyttbare disken og hun kan åpne den, men den er altså helt tom. Det å slå av og på mobilen er ikke noe problem, den bare informerer om at minnkortet ikke er tilgjengelig. Har også prøvd å ta ut kortet og sette det i igjen, uten noe resultat. Jeg har og så prøvd å sette igang en formatering ved å gå på filbehandling-->mer-->formater ekst. minne. Da står det bare at MemoryStick er utilgjengelig. Noen fornuftige forslag? Det er fortvilelse ute og går nå. Edit: Hele mappestrukturen på minnekortet er altså borte. Er det kanskje derfor den ikke blir registrert av mobilen? Hadde det gått an å bygge det opp igjen? Endret 10. januar 2006 av pat2004 Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Tart Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Har ingenting med mappestrukturen å gjøre. Den setter telefonen opp automatisk når den formaterer minnekortet (rett meg noen om jeg tar feil). Her er det en av to ting som er galt: enten telefonen eller minnekortet. Prøv å lån ett annet kort og se om mobilen klarer å detektere det, da er konklusjonen klar. Alternativt putte kortet inn i en annen enhet. Du kan prøve først å formatere kortet med pcen (høyreklikk på flyttbar disk-> properties) og deretter formatere kortet med mobilen. Funker ikke det så tipper jeg rett og slett at det er kortet som har tatt kvelden. Endret 12. januar 2006 av Tart Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Har ingenting med mappestrukturen å gjøre. Den setter telefonen opp automatisk når den formaterer minnekortet (rett meg noen om jeg tar feil). Her er det en av to ting som er galt: enten telefonen eller minnekortet. Prøv å lån ett annet kort og se om mobilen klarer å detektere det, da er konklusjonen klar. Alternativt putte kortet inn i en annen enhet. Du kan prøve først å formatere kortet med pcen (høyreklikk på flyttbar disk-> properties) og deretter formatere kortet med mobilen. Funker ikke det så tipper jeg rett og slett at det er kortet som har tatt kvelden. 5425355[/snapback] Skal gjøre det. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå