Gå til innhold

Stajonær PC. Hvilken ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Arrgh.. Eg klarer bare ikke å bestemme meg for hvilken av disse to PC'ene eg skal velge..

Den ene koster 12k og den andre 15k( litt forskjell der altså)

Innmaten er det ikke så mye og si om, begge pcene er nesten identiske innvendig bare småtterier som skiller dem (den dyreste har såklart bittelitt mer p0wer).

jauh.. Det som skiller dem er altså at: Pcen til 15000 har en skjerm med litt raskere oppdaterings tid (4ms mens den andre har 8ms, er dette noe big deal?). Den har Fetere kabinett :cool: (setter stor pris på det), nicere tastatur( setter stor pris det også;) ), styggere mus, ok høgtalere:)(kjekt å ha) headsett følger ikke med, men det har eg fra før.Et koss porta pRo, ikke helt ideelt til gaming kansje...

eg liker da personlig veeldig godt den til 15k pågrunn av de ubernicee kabinettet og det stilreine tastaturet :cool:

Men eg lurer på om det er verdt og spytte inn 3 tusen extra for bedre skjerm og naaice maskin...

Utseende på den andre pcen syns eg er helt okei.. men eg er litt sånn opptatt av at tingene mine ser tøffe ut :p hehe...

Egentlig kan dere bare skrive hva dere ville gjort...

Linkene til pc'ene:

http://netshop.no/aspx/login.aspx?ReturnUr...4046&plid=24046

http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=27660

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville egentlig ikke sett på noen av de pcene dere... Sorry...

Jeg ville heller ha satt opp en egen pc på netshop, for så å betale for at netshop folkan kan bytte pcen for deg....

Da får du velge skjerm, headset, mus, tastatur etc etc slik du vil ha det.....

Det ville jeg ha gjort...

Lenke til kommentar

neeih... her er det ikke snakk om noe byggeselv :tease: .. det blir en av dem pcene uansett.. ja eg vet der fins en endre ting... men om eg endrer den til 12k slik at den ser ut som den til 15k så koster det akkurat det samme.. spørsmålet er ville dere brukt 3k på utseende liksom? (og bittelitt mer power)

Lenke til kommentar
Jeg ville egentlig ikke sett på noen av de pcene dere... Sorry...

Jeg ville heller ha satt opp en egen pc på netshop, for så å betale for at netshop folkan kan bytte pcen for deg....

Da får du velge skjerm, headset, mus, tastatur etc etc slik du vil ha det.....

Det ville jeg ha gjort...

5416519[/snapback]

samme her

og da kan han heller kjøpe det han trenger, og tilpasse den til hans bruk

edit: mener ikke det er verd det

Endret av MAXILA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...