Gå til innhold

Hvordan fungerer LCD-display?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uttalte meg kanskje litt dårlig her.

Jeg fikk en 16*2cm fra en som hadde kjøpt den på ebay.com

Kjøpte ikke den på hobbyelektronikk.no ;)

5424436[/snapback]

Vil ikke 2*16cm bli veldig langt? :tease:

Du mener vel 2*16 tegn?

5437066[/snapback]

Selvfølgelig *dunke huet i veggen* :wallbash:

2*16 tegn ja! :)

Lenke til kommentar

Man får LCD Display til COM port. Men er som regel litt dyrere.

har nettopp montert mitt lcd-display. bruker nå lcd-smartie. men kan det vise sanger som blir spilt i windows mediaplayer? andre program som kan det? link

5437078[/snapback]

jLCD er mye bedre en Lcd-Smartie syntes jeg. Der kan du se sanger du spiller av i winamp+++ Det er også veldig brukervennelig.

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar
Du kan kjøpe et pci-kort som det er en eller to paralellkort, eller enda bedre, enparalell port fra usb.

USB

PCI

5446550[/snapback]

ah digg, den usb saken er akkurat det jeg er på jakt etter. kanskje det blir en lcd på meg da snart (hvis jeg greier å spare opp nok penger, de flyr jo avgårde).

Lenke til kommentar
Man får LCD Display til COM port. Men er som regel litt dyrere.

har nettopp montert mitt lcd-display. bruker nå lcd-smartie. men kan det vise sanger som blir spilt i windows mediaplayer? andre program som kan det? link

5437078[/snapback]

jLCD er mye bedre en Lcd-Smartie syntes jeg. Der kan du se sanger du spiller av i winamp+++ Det er også veldig brukervennelig.

5446575[/snapback]

Lcdsmartie viser jo også ka winamp speler. men det var det at eg ikkje brukte winamp, men windows media player. men har nå godt over til winamp sia det vart enklere. eg forsøkte å laste ned jalcd men det funka ikkje her.. fekk ikkje lasta ned fra heimesida :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...