venomzorg Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 forskjellen på 2MB buffer og 8MB buffer på HD? raskere søketid?! fortere kopiering?! hlp! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Samme som på en datamaskin. Går det ikke fortere å hente informasjon fra minne enn fra HD`en. Vel etter de testene jeg har lest så er det ikke often man drar nytte av 8MB bortsett fra spessilele applikasjoner (jeg har en maga følelse av at jeg tar helt fei, så jeg skal ta den), anyway, hvis jeg ikke husker helt feil, hvis man kjører en database med mange forespørsler så er 8MB å foretrekke. Hvis jeg tar feil, så for dere bare unskylde meg :smile: Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Photons Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du tar nok bittelitt feil, desverre! :wink: Les denne testen, og se hvilke fordeler det er med 8 MB cache! Lenke til kommentar
Photons Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Oppsummering: *** 8 MB-utgaven er vesentlig raskere enn 2 MB-utgaven *** 8 MB-utgaven er ikke betydelig dyrere enn 2 MB-utgaven *** 8 MB- og 2 MB-utgaven har tilnærmet samme access-tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå