9hdoksaet4 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Emnetittelen forklarer det meste. Det jeg altså lurer på er hvilke erfaringer dere har med firmware fra Tarifa. Jeg har selv en Linksys WRT54G versjon 3.1 Jeg lastet den ned på søndag, innstallerte den med alt det innebærer og skrudde opp signalstyrken litt. Etter dette har jeg ikke falt ut fra internett en eneste gang, så min erfaring med denne firmwaren er over all forventning. Er det noen som har lignende erfaringer? Lenke til kommentar
ivarhoff Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kjører selv DD-WRT v23 på en WRT54G v2.2 og det er ikke stabilt. Routeren må resetes hver gang DHCP Client Lease Time går ut. Vurderer å teste Tarifa. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har denne firmwaren en hjemmeside eller noe? Fant ingenting på Google Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis du går inn på denne Linksys-siden så er det flere firmware-alternativer til ruteren. Jeg ville ha en som fungerte bra på min V 3.1, derfor valgte jeg akkurat denne fra Tarifa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå