xanonymx Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Hva kan man fjerne/huke av i StrongDC++ for at den skal bruke mindre minne. Jeg har sitt litt i den DC++ guiden og gjort noe av det som stod der. Nå bruker den rett rundt 200mb i minne, det synes jeg er litt mye, så er det noen tips. Endret 10. januar 2006 av xanonymx Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hva kan man fjerne/huke av i StrongDC++ for at den skal bruke mindre minne. Jeg har sitt litt i den DC++ guiden og gjort noe av det som stod der.Nå bruker den rett rundt 200mb i minne, det synes jeg er litt mye, så er det noen tips. 5416102[/snapback] Du kan prøve å skru av "Enable queue updating in real time." Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Hva er det den gjør? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Er der ingen andre forslag? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Er der ingen andre forslag? 5431460[/snapback] Har du prøvd forslaget du fikk? Hva "Enable queue updating in real time" gjør sier seg vel selv. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Det kan være at det sier seg selv for de som er god i engelsk, men siden jeg ikke er det, så skjønner jeg den ikke helt. Og jeg tar fortsatt imot flere tips. Lenke til kommentar
trizone Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det den gjør er å oppdatere køen veldig ofte (oftere enn hva som strengt tatt er nødvedig), noe som krever mye ressurser. Tror du skal prøve det først (om du ikke da allerede har gjort det) før du trenger å spør om flere tips. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Det er allerede gjort. Men er det noen som vet hva "Install Magnet URI handler on startup" gjør for noe? (Er egentlig Magnet URI jeg ikke vet hva betyr). Lenke til kommentar
EmiL_S Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kanskje den bare hasher.. da bruker den masse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå