granhus Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 vi kjenner Panasonic TH-42PA50E hos Elkjøp har de disse to: PANASONIC TH42PA50 PANASONIC TH42PA50PDS hvor er E'en, og hva betyr den? og hva betyr PDS? her er en sammenligning på elkjøp.. jeg er 97,4% bestemt på å kjøpe TV'n. det blir sannsynligvis hos elkjøp så jeg vil vite om det er noe forskjell på TH-42PA50E og TH42PA50PDS, der sistnevnte er modellen med "bordstand". Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 PDS betyr i denne sammenheng PeDeStall, eller bordstativ. Hva E'en står for husker jeg ikke, men eneste forskjell på de forskjellige TH-42PA50XXX'ene i salg i Norge er om og evt hva slags bord/stativ de har. Teknisk og utstyrsmessig er de ellers like. Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 PDS betyr i denne sammenheng PeDeStall, eller bordstativ.Hva E'en står for husker jeg ikke, men eneste forskjell på de forskjellige TH-42PA50XXX'ene i salg i Norge er om og evt hva slags bord/stativ de har. Teknisk og utstyrsmessig er de ellers like. 5416671[/snapback] kan det ha noe med tuner? forresten en kjempe tv til den prisen. ikke høyoppløselig. men vist man ikke trenger det så skal man faktisk lete lenge etter en med bedre bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå