larseer83 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei finnes det antivirus eller annen programvare til windows mobile 5 ? Isåfall hvor får man tak i det? Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 ingen som har peil her?? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Tror du bør lese Retningslinjer angående bumping av tråder.. Men er på jakt etter det samme som deg, anti-virus til Windows Mobil 5.0 Virker som "Symantec Anti-virus for handheld" ikke støtter noe nyere enn Windows Mobile 2003. Jeg vet iMate leverer sine telefoner med anti-virus program, så det må da finnes. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 jaja, håper det kommer noe snart iallefall bump eller ikke Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg vet iMate leverer sine telefoner med anti-virus program, så det må da finnes.5417318[/snapback] Det finnes, ja. Men så vidt jeg vet finnes det enda ikke virus som klarer å kjøre på WM5, og de fleste fjerner visstnok virusprogrammet fra I-mate ettersom det gjør den forferdelig mye tregere... Men det finnes nok en eller annen idiot som lager et virus snart... Lenke til kommentar
z10an Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg vet iMate leverer sine telefoner med anti-virus program, så det må da finnes.5417318[/snapback] Det finnes, ja. Men så vidt jeg vet finnes det enda ikke virus som klarer å kjøre på WM5, og de fleste fjerner visstnok virusprogrammet fra I-mate ettersom det gjør den forferdelig mye tregere... Men det finnes nok en eller annen idiot som lager et virus snart... 5447591[/snapback] Fulgte ikke med noe antivirus til min imate nei. Trenger ikke det Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Gjelder muligens bare K-Jam og Jasjar, men garanterer heller ikke det... Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Ja det er nok sant som du sier.. det er vel en eller annen nerd som kunne brukt de fantastiske datakunnskapene sine til å løst et verdensproblem eller to istedet for å sitte å lage virus til diverse lumske formål... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå