Gå til innhold

Bærbar til 7-8000

trulte10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PSdata.no har et bra tilbud på Tundra 1557e, den er verdt pengene!

5416459[/snapback]

Den gir mye for pengene ja. Aceren(som jeg liket til) har nok litt kortere batteritid, men gir bedre ytelse i spill. Så får du bestemme hva som passer best. Men vær oppmerksom på at batteritiden til Tundraen som er oppgitt til cirka 4 timer, kan bli mye kortere ved spilling.
Lenke til kommentar
Takker for anbefalinger, men er det noen av de som elkjøp eller expert selger som kan anbefales?

5416796[/snapback]

Igrunn ikke, hvertfall ikke med tanke på pris/ytelse.

Skriver dette innlegget på min splitter nye Tundra 1557E, som koster 8595.. den virker veldig bra foreløbig :)

Batterilevetiden er målt til ca. 4 timer og 20 minutter med 1557E (eller GLS, samme greia), og psdata sender nå ut maskinene med 65Whr batteri, slik som netshop.

Anbefaler 1557E + en ekstra 512MB brikke fra psdata.no

Lenke til kommentar
Jeg ville kjøpe den på Whitebox, satt opp slik som under.

5417501[/snapback]

-X600 er ikke -vesentlig- kjappere enn 9700 (og 1557E leveres for tiden med 128MB 9700, ikke 64, virker det som..)

-XGA oppløsning? s ø p p e l, XGA blir du -gal- av etter noen uker med mindre du er svaksynt. 1557E har SXGA+.

Jeg tror et bedre kjøp vil være 1557 med en ekstra 512MB brikke, da ender du opp med samme pris, bedre oppløst skjerm, og en marginalt kjappere maskin (1.7 kontra 1.6).

Men hver sin smak.

PSData har jo også 1557 på lager og klare til forsendelse, da snakker vi kort leveringstid, noe jeg har hørt whitebox ikke er så gode på, og de støtter (selvfølgelig?) også betaling med VISA.

Endret av Wibla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...