dan1el Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hva er grensa for å sende noe som brev? Har pakka ned en liten mp3spiller som skal til PSData i en gammel nokia-eske. Tror du denne får sneket seg med postgangen? Syntes jeg leste at man kunne små pakker for 20 spenn eller noe. Noen som vet? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Post pakke til innlandet: MAX: 1 Kilo og pakken må kunne trenge seg inn i postkassene til posten og når eller hvis du skal kjøpe frimerker bare sider du hvor mye det veier og så vil de gi deg så mye frimerker du trenger Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg må bytte eske med andre ord. Takk for info Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det slo deg ikke å lete i 15sek på Posten sine sider? http://www.posten.no/Portal/ProdukterOgTje...+Dagligbrev.htm Brev kan være opptil 2kg, og det er tillegg hvis det er stort format på brevet. Det er heller ikke noe krav om at det må passe inn i lukene på postkassene, man kan jo bare levere "brevet" i luka på postkontoret... Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg vil ikke anbefale å sende dette som brev, da det kan bli borte i posten. Posten har da intet ansvar for pakken. Men det er jo op til deg:) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg skulle sende inn hovedkortet mitt til komplett hadde jeg to alternativer: 1: Sende som brev. Kostet 120 kr. INGEN garanti hvis den skulle bli borte... 2: Sende som Norgespakke, kostet 99 kr. for den nest minste.. Garanti for opptil 10.000 kr. ! Sjekk norgespakke, får sikkert plass i den minste også!! (hovedkortet veide 1,3 kg. innpakket) Lenke til kommentar
gxi Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Bare å gå på posten fysisk.. man får sendt det meste via "brev" selv om man aldri har sjans til å få det nedi en postkasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå