RockFord_ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Chieftec Dragon Big Tower heter det. Regner med alle har et exemplar Jeg trenger den døra i fronten forran cdrom'ene. Døren ble knust under frakt Vet dere om noen netshopper som kansje kan selge meg det ? Eller noen som kan gi/selge meg det privat ? Jeg hadde et prosjekt på gang Som jeg aldri fikk fullført pga militærtjeneste Men nå er jeg ferdig Bilder fra forsjellige stadier i prosjektet :Her ! Som dere ser er det lakkert så det spiller ingen rolle hvilken farge det er hvis jeg får tak i den døren. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Ingen ? Jeg hadde håpet på at Forumet var redningen på mitt teite lille problem Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hmm jeg har Chieftech Dragon Medium stående her i skapet men det er sikkert forskjellige størrelse på dørene mellom Medium og Big Tower ? Lenke til kommentar
WapoR Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Vist døren ble knust under frakt har du krav på nytt kabinett/dør ! Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Medium blir for lite ja. Døra ble knust under frakt ja.. men av meg i min bil Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Du kan få min hvis du betaler frakten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå