JazzBomBoe Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har en stund hatt et Ericsson HM210di-modem som jeg sliter litt med å åpne porter på. Jeg har en webserver som går på port 80 og en MySQL-server. Jeg har kommet inn på kontrollpanelet til modemet, stilt på NAT etter diverse internett-guider, men klarer ikke koble til webserveren min fra utenfor lokalnettverket. Noen som kan ha en løsning? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Prøv å teste om porten er åpen eller ikke: http://tester.datasec.no/manuell_portsjekk Lenke til kommentar
JazzBomBoe Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Det står at porten er åpen, men når jeg skriver inn ipen min i adresselinja kommer bare innloggingsboksen til modemet opp. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Er du sikker på at det er korrekt ip? Prøv på www.whatismyip.com Prøv å stille webserveren til en annen port, f.eks 8088 for å teste Lenke til kommentar
JazzBomBoe Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg får connection refused. Se scrshot av NAT rules. Er det her feilen ligger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå