Gå til innhold

Bærbar starter ikke etter batteriet gikk

Ma

Anbefalte innlegg

I går kveld brukte jeg den bærbare pcen min helt til batteriet gikk (eller den gikk i ventemodus). I dag når jeg skulle skru den på igjen, funker den ikke. Power-lyset lyser, men det skjer ikke noe mer. Hva er galt? Jeg har den nå på lading. Må jeg vente helt til den er full-ladet før det virker å skru den på igjen?

Håper på betryggende svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok ut batteriet, og bare startet opp med strømkabelen, men det skjedde ingenting. :( Begynner å bli redd for at jeg ikke får brukt pcen på en stund. Men håper noen kan si hva som kan tenkes å være galt. *avhengig av pcen*

Sikker på at det ikke er DU som har logoen min?? :hmm::p

Lenke til kommentar
Hvis du ikke får fart i den så kan du forsøke å ta ut batteriet og starte uten. Det kan være det her skjedd noe med elektronikken i batteriet. Det skal gå helt fint å kjøre uten batteri.

Eller har du tatt logoen min  :mad:..... :p

5416267[/snapback]

Det er ikke alle PC'er som starter uten batteriet.

Lenke til kommentar
I går kveld brukte jeg den bærbare pcen min helt til batteriet gikk (eller den gikk i ventemodus). I dag når jeg skulle skru den på igjen, funker den ikke. Power-lyset lyser, men det skjer ikke noe mer. Hva er galt? Jeg har den nå på lading. Må jeg vente helt til den er full-ladet før det virker å skru den på igjen?

Håper på betryggende svar!

5415836[/snapback]

Hva slags PC er det?

Lenke til kommentar
Det er en Zepto Znote4200. Det er vel tilsvarende en Compal CL56? Er det en svakhet hos disse maskinene?

5423314[/snapback]

CL56 skal stemme ja, men kan ikke finne noe sted hvor det står at det går/ikke går å kjøre uten batteri - kanskje noen som har en slik kan prøve for deg?

Hvis du tar ut batteriet - er det en knapp og et sett dioder på dette? Har en eldre Compal N38W, og der er det slik. Hvis man trykker inn knappen et par sekunder så svarer batteriet med status.

Lenke til kommentar
Det er en Zepto Znote4200. Det er vel tilsvarende en Compal CL56? Er det en svakhet hos disse maskinene?

5423314[/snapback]

Hvis du tar ut batteriet - er det en knapp og et sett dioder på dette? Har en eldre Compal N38W, og der er det slik. Hvis man trykker inn knappen et par sekunder så svarer batteriet med status.

5423847[/snapback]

Det er ikke knapper på batteriet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...