kentauren Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Har sett på "Arctic Cooling Silent Case Miditower" http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?t=892&g0=30&g1=7 men, ser i Hardware.no testen http://www.hardware.no/tester/kabinett/arc...ling_t1/11911/6 at: + Pen finish + Svært støysvakt + Lav systemtemperatur + Dør + Elegant design + Bra pris - Trangt rundt hovedkortet - Tungvint å få av sidedøren - Noe trangt innvendig - Spesiell PSU vanskeliggjør oppgradering Det som bekymrer meg mest er at det er trangt innvendig og at man må ta av sokkelen for å få av sidedøra... Spørsmålet blir: Finnes det noe kabinett som "plussene" til dette kabinettet (mest viktig er "Svært støysvakt") og færre minus ?? Endret 10. januar 2006 av kentauren Lenke til kommentar
kentauren Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Ingen som har no tips ?? Er det nevnte kabinett uslåelig !!? Lenke til kommentar
ChrisMansion Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Antec Sonata II kanskje? Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Denne posten er feil postet, en moderator flytter en nokk snart. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Du skriver ingenting om pris,så jeg anbefaler Lian-Li PC7 og en stillegående psu. For eksempel en billig Fortron/Source eller hvis du har råd så kjøper du MIST. Lenke til kommentar
assi4 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Har nettopp kjøpt arctic cooling kabinettet selv, og vil ikke kalle det særlig støysvakt. Viftene på psu overdøver alt det andre i pcen (utenom skjermkort kjøler når den starter for fullt, en zalman vf700), men så har jeg et nokså støysvakt oppsett også. Jeg ville følg rådet til Morten K, vurderer selv å bytte om etter bare å ha hatt ac kabinettet i et par mnd. Edit: Hverken psu eller vifter kan byttes på ac kabinettet heller, så hvis du finner ut det er for mye støy så er du nesten nødt til å kjøpe nytt. Også en grunn til å la være Endret 12. januar 2006 av assi4 Lenke til kommentar
radiated Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Antec P150. Da får du i tillegg med fabrikkmonterte strikkoppheng for harddiskene. Bytt ut den medfølgende vifta med en som går langsommere og sett inn viftestyring. Resultatet blir meget stille. Designet er kjedelig, men kabinettet er solid og stilrent. Se www.silentpcreview.com for test. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 - Trangt rundt hovedkortet- Tungvint å få av sidedøren - Noe trangt innvendig - Spesiell PSU vanskeliggjør oppgradering Spørsmålene du må stille deg er om dette egentlig betyr så mye? Du får ikke så bra kab. (husk: Seasonic PSU) til samme pris, er min påstand. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 - Trangt rundt hovedkortet- Tungvint å få av sidedøren - Noe trangt innvendig - Spesiell PSU vanskeliggjør oppgradering Spørsmålene du må stille deg er om dette egentlig betyr så mye? Du får ikke så bra kab. (husk: Seasonic PSU) til samme pris, er min påstand. 5428544[/snapback] dette er noe man venner seg til ganske fort. får og få av sidedøra løfter og bikker men kabinettet litt. er ikke så veldig trangt heller. ang psu er det en meget sterk seasonic psu på 350W, men vil ikke anbefale deg dette hvis du skal pakke i det største og værste av skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå