verwooks Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Bor nå desverre i en liten bygd utenfor Skien. Her er det jo selvfølgelig ikke ADSL, og utbygningsplanene til Telenor viser ikke akkuratt noen positive sider i forhold til stakkars meg som sitter her. Noen som vet noe om når Telenor har planer om å bygge ut til resten av våres langstrakte land ? Er det snakk om år ? Er det andre bredbåndstilbud som jeg kan se fram til før ADSL ankommer ? Ser egentlig ikke på satelitt som noen alternativ, skal ha mulighet til å spille spill med noe brukelig "ping". Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Ingen leverandører bygger ut før etterspørselen er stor nok til at de kan tjene penger på sentralen. Så hvis du får alle du kjenner til å skrive seg på venteliste hos Telenor (og NGT for den saks skyld) så vil det nok ikke gå så lang tid. Gjorde det samme her jeg bor. Skrev oss på venteliste overalt, og oppfordret alle andre til å gjøre det samme. Det funket. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 11:29, olsen skrev:Ingen leverandører bygger ut før etterspørselen er stor nok til at de kan tjene penger på sentralen. Så hvis du får alle du kjenner til å skrive seg på venteliste hos Telenor (og NGT for den saks skyld) så vil det nok ikke gå så lang tid. Gjorde det samme her jeg bor. Skrev oss på venteliste overalt, og oppfordret alle andre til å gjøre det samme.Det funket. Du skal ha mange på lista for at telenor vurderer det, sjøl om det er nok som har satt seg på venteliste regner telenor med at bare halvparten vil bestille med en gang(dvs de bygger ikke ut før de er godt over grensen). For de som ikke bor i et område med blokker eller masse små rekkehus vil det bli veldig vansklig å få oppsluttning nok... (uten at jeg egentlig er så negativ som jeg høres ut) Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Når det gjelder telenor så vil jeg alltid være batant pessimist. Tviler på at de i de nærmeste fem årene vil bygge noe særlig mye mer ut. La oss håpe jeg tar feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå