Gå til innhold

TES: Sverdet mitt ble tatt

Anbefalte innlegg

Har starta en character nå, også skaffa jeg meg det beryktede Sword of White Woe. Beklagelig nok ble dette tatt av en Imperial Guard mens jeg dreiv å luska rundt i Caldera, og jeg glemte å loade før jeg sava på nytt. Er det noen måte jeg kan få tilbake sverdet mitt på? Pickpocket, drepe han eller no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo starte Construction Settet og lage en kjekk liten mod som plasserer det sverdet i ett hus like ved deg? Veit ikke helt hvordan det er hvis du dreper han jeg, men du kan jo prøve (bare husk å ikke lagre hvis det går dritt) for så å løpe til nærmeste Thieves Guild for å bli kvitt bountyen.

Lenke til kommentar
Har starta en character nå, også skaffa jeg meg det beryktede Sword of White Woe. Beklagelig nok ble dette tatt av en Imperial Guard mens jeg dreiv å luska rundt i Caldera, og jeg glemte å loade før jeg sava på nytt. Er det noen måte jeg kan få tilbake sverdet mitt på? Pickpocket, drepe han eller no?

5415755[/snapback]

HVor får man tak i sword of white woe?

Lenke til kommentar
Du kan bruke cheats for å få det tilbake. Åpne opp consolen ( | - knappen), og skriv:

player->additem ''sword of white woe" 1

5417581[/snapback]

Det er korrekt. Problemet er bare å stjele det derfra uten at vaktene oppdager det..

Lenke til kommentar
Det er korrekt. Problemet er bare å stjele det derfra uten at vaktene oppdager det..

5420889[/snapback]

*slå slå med sverd på vakt*

Enkelt og greitt :D

5435019[/snapback]

*bli drept av to slag fra vaktens sverd*

Enkelt og greit.

Sword of White Woe er et bra nybegynnersverd, og på nybegynnerstadiet eier vaktene deg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...