Loerand Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har starta en character nå, også skaffa jeg meg det beryktede Sword of White Woe. Beklagelig nok ble dette tatt av en Imperial Guard mens jeg dreiv å luska rundt i Caldera, og jeg glemte å loade før jeg sava på nytt. Er det noen måte jeg kan få tilbake sverdet mitt på? Pickpocket, drepe han eller no? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Du kan jo starte Construction Settet og lage en kjekk liten mod som plasserer det sverdet i ett hus like ved deg? Veit ikke helt hvordan det er hvis du dreper han jeg, men du kan jo prøve (bare husk å ikke lagre hvis det går dritt) for så å løpe til nærmeste Thieves Guild for å bli kvitt bountyen. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har starta en character nå, også skaffa jeg meg det beryktede Sword of White Woe. Beklagelig nok ble dette tatt av en Imperial Guard mens jeg dreiv å luska rundt i Caldera, og jeg glemte å loade før jeg sava på nytt. Er det noen måte jeg kan få tilbake sverdet mitt på? Pickpocket, drepe han eller no? 5415755[/snapback] HVor får man tak i sword of white woe? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg vet ikke hvor man får det i spillet. Men regner med at du går på weapons i CS og dersom du sorterer alfabetisk burde det jo være under S. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis du vil ha det in-game, uten å jukse, så ligger det i et av tårnene i Balmora(det nærmest silt-strideren). Hvis du går inn i tårnet, så ligger sverdet oppå et skap ved ei vakt. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Finner du det ikke i nærmeste evidence chest da? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Evidence chest? Den var ny. Hvor ligger de/pleier de å ligge? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Du kan bruke cheats for å få det tilbake. Åpne opp consolen ( | - knappen), og skriv: player->additem ''sword of white woe" 1 Lenke til kommentar
microtom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Alt utstyr som blir tatt av vaktene havner i Evidence chest i nærmeste fengsel.. Mao, fengselet utenfor caldera... Har aldri brukt dette selv, så vet ikke 100% om det er correct. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Du kan bruke cheats for å få det tilbake. Åpne opp consolen ( | - knappen), og skriv: player->additem ''sword of white woe" 1 5417581[/snapback] Det er korrekt. Problemet er bare å stjele det derfra uten at vaktene oppdager det.. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ja, bruk chamoleonspell og en lockpick selvfølgelig Tror ikke det er så skrekklig høy lvl på de kistene. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ah, Sword of White Woe, minner... Det var alltid et høydepunkt når jeg fikk fatt i det! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det er korrekt. Problemet er bare å stjele det derfra uten at vaktene oppdager det.. 5420889[/snapback] *slå slå med sverd på vakt* Enkelt og greitt Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det er korrekt. Problemet er bare å stjele det derfra uten at vaktene oppdager det.. 5420889[/snapback] *slå slå med sverd på vakt* Enkelt og greitt 5435019[/snapback] *bli drept av to slag fra vaktens sverd* Enkelt og greit. Sword of White Woe er et bra nybegynnersverd, og på nybegynnerstadiet eier vaktene deg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Trur dei kistene har rimelig høg lvl viss du er ny i spelet, så det kan bli veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Forsåvidt, men visst du lurer litt med artige spells og potions kan man drepe et par vakter i lav lvl Men det kan vere vanskelig i lav lvl ja Lenke til kommentar
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Sword of the White Woe fins i Eastern Guardtower i Balmora, og i Guardtoweret i Suran... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Sword of the White Woe fins i Eastern Guardtower i Balmora, og i Guardtoweret i Suran... 5439252[/snapback] Finnes det flere steder? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Sword of the White Woe fins i Eastern Guardtower i Balmora, og i Guardtoweret i Suran... 5439252[/snapback] Finnes det flere steder? 5439829[/snapback] Finnes det ikke i mange guardtowers da? Mener jeg har hatt 4 stk av det eller noe slikt Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Fant et i et guardtower i Suran akkurat nå, så det er nok flere av dem Man lærer så lenge man spiller MISP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå